Společnost CBRE oznámila, že se stala správcem Outlet Arena Moravia, které je dalším významným projektem v portfoliu společnosti TK Development. Své brány otevře Outlet Moravia Arena v polovině listopadu letošního roku a stane se tak prvním outletovým centrem pro zákazníky z Ostravska a okolních regionů.
Outlet Arena Moravia je v rámci Moravy jedinečným konceptem s osvědčeným pojetím outletového centra. Zákazníci zde naleznou obchody exkluzivních značek, restaurace a provozovny služeb uspořádané do oválu, který lemuje prostor pro parkování společně s místy určenými k odpočinku.
Celý komplex bude významně dotvářet i bohatá zeleň. Na břehu Odry mezi Ostravou a Hlučínem tak vznikne oáza značkových obchodů pro každodenní i sváteční nákupy.
„Outlet Arena Moravia bude prvním outletovým centrem na severu Moravy. Lokalitu jsme zvolili s ohledem na zákazníky nejen z celého Moravskoslezského kraje a Olomoucka, ale i ze sousedního Polska a Slovenska,“ říká Roman Vachta, Technical a Development Director ze společnosti TK Development, která stála mimo jiné i za výstavbou velmi úspěšného projektu Fashion Arena Prague Outlet v Praze Štěrboholích.
Outletové centrum v tomto regionu doposud chybělo, i proto CBRE očekává, že bohatá nabídka prémiových značek přiláká i zákazníky ze širšího okolí: „Služby Outlet Arena Moravia budou cíleny na zákazníky v okruhu 90 minut dojezdu autem. Jsme přesvědčeni, že návštěvníky budou nejen lidé z Ostravy, ale i z Olomoucka, Zlínska a Jeseníků. Své příznivce si jistě najde i za hranicemi na nedalekém Slovensku.“ říká Katarína Brydone, Head of Retail, ze společnosti CBRE.
„Na Moravě máme bohaté zkušenosti s retailovými projekty, a proto vidíme v Outlet Arena Moravia velký potenciál. Dokážeme se velmi dobře orientovat v lokálním prostředí, a to jak v oblasti personální, tak i manažerské” vysvětluje Ondřej Laně, Director – AS Retail ze společnosti CBRE. “
V Outlet Arena Moravia najde práci několik stovek lidí, což by měla být významná podpora zaměstnanosti v Moravskoslezském regionu. Řada pracovních míst vznikne přímo v prostorách prodejen a správy centra, další příležitosti budou mít místní firmy, jejichž služby budou využívány pro zajištění všech činností běžného provozu.
Outletové centrum nabídne dlouhou otevírací dobu, aby tak vyšlo vstříc co nejširší škále zákazníků. Většina provozoven bude otevřena v rozmezí 9 – 20 hodin, některé, například restaurace, pak ještě déle. Outlet Arena Moravia bude od poloviny listopadu 2018 otevřena každý den v roce vyjma vybraných svátků určených zákonem.
Zdroj: CBRE Group
Praha, 22. července 2018