Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na akcích využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila společnost DAGO. Jeho vývoj a výroba trvaly od prvního zadání téměř jeden rok. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce podpoří osvětlení a kvalitní ozvučení. V budoucnu bude loď využívána na akcích menší a střední velikosti.
Značka Captain Morgan dosud využívala k promo aktivitám například stany, a to především na větších festivalech. U malých a středních eventů proto bylo rozhodnuto vytvořit osobitý nástroj ke zviditelnění značky a jejímu maximálnímu odlišení.
Zadání pro společnost DAGO požadovalo tvorbu mobilního baru, který naplní hodnoty značky a napomůže jejímu budování. „Cílem bylo vytvořit unikátní nástroj pro prezentaci značky, který bude nezaměnitelný a výrazný. Společně s dodavatelem jsme zvolili loď. Je domovem každého kapitána a pro barový prodej se skvěle hodí,“ vysvětluje Patrik Skála, Senior Brand Manager Captain Morgan, Stock Plzeň.
Na širé moře ostrého provozu vyplul mobilní bar po prázdninách. „Je vidět, že nový koncept konzumenty oslovuje. Loď přitahuje pozornost a ohlasy na ni jsou velmi dobré. Zaznamenáváme i první poptávky od festivalů a dalších akcí,“ doplňuje Patrik Skála.
Vybraných akcí se kromě čtyřech barmanů účastní také promo tým v čele s Kapitánem. Jeho přítomnost je spolu s lodí příležitostí pro konzumenty k fotografování a sdílení na sociálních sítích. Spuštěním lodě do provozu po hlavní sezoně sleduje značka možnost důkladně se připravit na dlouhodobé používání, které začne v příštím roce.
Loď je vyrobena ze dřeva a obsahuje detaily jako stožáry s plachtovím, vyřezávanou sochu na přídi nebo zdobenou záď se skleněnými okny. Dojem završuje vystavení lahví na více místech lodi. „Technické vybavení zahrnuje chlazení, osvětlení nebo kvalitní ozvučení. Šlo o náročný projekt umocněný požadavkem na schválení pro provoz na silnicích, součástí lodi je totiž homologovaný podvozek. Celý systém tak funguje jako přívěs a je tak umožněna flexibilní manipulace a převoz za osobním automobilem.“ popisuje Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel DAGO.
Zdroj: DAGO
Praha, 3. listopadu 2015