Bonami spojuje online a offline prodej

Bonami, prodejce nábytku, dekorací a potřeb do domácnosti rozšiřuje své prodejní kanály. Z dosavadního eshopu i do offline prostředí. Na Černém Mostě otevírá svou první kamennou prodejnu s interaktivními prvky, kde si zákazníci budou moci zboží prohlédnout, osahat, objednat i přímo zakoupit.

Díky partnerství s leaderem na trhu zdravého spaní Prospánek, se kterým prodejnu o rozloze 800m2 sdílí, navíc navazuje strategickou spolupráci i na dalších trzích. Bonami za poslední dva měsíce zaznamenalo růst srovnatelný s předvánoční sezónou a dále investuje do rozvoje společnosti – například do rozšíření skladu 20 milionů Kč.

„V aktuální situaci je vstup offlinu možná trochu nečekaný, z našeho pohledu jde však o součást dlouhodobé strategie a vnímáme jej jako velkou příležitost. Jde nám především o to, aby měli zákazníci možnost si co nejvíce našich produktů reálně osahat a přesvědčit se o jejich kvalitě. Kamenná prodejna je navíc jedním z řešení, jak propojit zákaznickou zkušenost napříč různými prodejními kanály. Prostě zažít Bonami naživo,” komentuje tento krok Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Propojení offlinu a onlinu je pro růst Bonami klíčové. Na webu nabízí 60 000 produktů, z nichž polovinu skladem, tedy podstatně více než tradiční prodejci nábytku. „V prodejně tolik zboží samozřejmě nebude, nicméně naším hlavním cílem je v offline co nejlépe odprezentovat šíři sortimentu, kterou nabízíme online,” doplňuje s tím, že Bonami nabídne na ploše cca 200m2 několik stovek položek a bude sloužit nejen jako místo pro konzultace, ale i veškeré další služby spojené s požadavky zákazníků, například s reklamací či vrácením zboží.

Zákazníci mají v prodejně při nákupu k dispozici tablety, s nimiž si mohou jednoduše po nascanování QR kódu ověřit, jaké další varianty či související zboží Bonami nabízí. „Postupně budeme služby dále rozvíjet, půjde třeba o elektronické cenovky nebo služby interiérového designéra,” plánuje Pavel Vopařil.

S českým prodejcem Prospanek.cz, který se stal strategickým partnerem Bonami pro expanzi i na dalších trzích, sdílí Bonami nejen prodejnu. „Prospanek.cz má 70 prodejen ve 4 zemích, kde působí i Bonami. Obě společnosti současně sdílí i filozofii zákaznického servisu založeném na individuálním přístupu a dodatečných službách. Partnerství s Bonami vnímáme jako strategické propojení silných offline a online hráčů, kteří se prolínají sortimentně a zároveň nachází synergie v prodejních kanálech,” říká Ludvík Machala, majitel sítě Prospanek.cz.

Otevření dalších prodejen Bonami proběhne jak v Praze, tak v Brně, postupně se kamenné obchody otevřou i na dalších trzích, kde Bonami působí, primárně v Bratislavě a Budapešti.

 

Zdroj: Bonami

Praha, 14. května 2020