BILLA vychází vstříc potřebám zákazníků s potravinovou intolerancí a přichází s řadou bezlepkových produktů, které bude prodávat pod privátní značkou FREE. Novou řadu nalezenou zákazníci již nyní téměř ve všech prodejnách BILLA. Stejně jako v případě ostatních privátních značek pochází výrobky od prověřených evropských dodavatelů.
V rámci nové privátní značky nabídne BILLA například různé druhy těstovin, sušenky, kukuřičné chlebíčky nebo muffiny značky FREE vyráběné z kvalitních surovin, které splňují požadavky na zařazení do kategorie bez lepku. V průběhu roku rozšíří BILLA značku FREE i o produkty bez laktózy.
„Snažíme se vyhovět potřebám všech našich zákazníků včetně těch se speciálním jídelníčkem nebo alergií na různé typy potravin. Nová řada FREE je určena spotřebitelům s intolerancí lepku nebo zákazníkům, kteří se mu vyhýbají. Jedná se o bezlepkové produkty, při jejichž výrobě se velmi striktně dbá na dodržování přísných výrobních pravidel, stejně jako je tomu u všech našich ostatních privátních značek,“ říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace BILLA ČR.
FREE je jedenáctou privátní značkou společnosti BILLA. V sortimentu prodejen zákazníci již nyní naleznou produkty privátních značek Clever, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA Naše BIO, čerstvé ovoce a zeleninu od tuzemských producentů Česká farma, lokální produkty BILLA Regionálně, čerstvé maso z českých chovů Vocílka, kosmetické výrobky Today, plodiny od evropských farmářů pod značkou BILLA BON VIA a nově i bezlepkové výrobky značky FREE.
Privátní značky si zákazníci v supermarketu BILLA mohou zakoupit již od roku 1999. V současné době nabízí BILLA přes 1 500 výrobků vlastních privátních značek od 250 dodavatelů, z nichž 143 jsou české firmy. Za rok 2017 zakoupili zákazníci celkem 260 442 666 ks produktů privátních značek BILLA, což představuje téměř 17,5 % celkového obratu firmy.
Zdroj: BILLA ČR
Praha, 28. února 2019