„Kvalitní a čerstvé“ se stalo hlavním krédem společnosti BILLA již před 27 lety. V prodejnách od té doby bylo obslouženo na několik stovek milionů zákazníků, kteří BILLU vyhledávají hlavně pro širokou nabídku potravin té nejvyšší kvality.
V portfoliu společnost nabízí na 9 000 potravin, jež jsou do supermarketů dodávány denně. Sezónní ovoce a zelenina pod značkou Česká farma putuje do nákupních košíků zákazníků dokonce ještě tentýž den, kdy se v ranních hodinách sklidí na polích místních zemědělců.
Atmosféru farmářských trhů, na kterých zákazník koupí denně čerstvé potraviny té nejvyšší kvality a převážně od tuzemských výrobců a pěstitelů, přenáší obchodní řetězec BILLA nyní do své nové kampaně. Za 27 let se společnost stala synonymem pro čerstvost a kvalitní zboží za dostupné ceny, což dokládá také nespočet spokojených zákazníků a konzumentů, kteří do supermarketů BILLA chodí nakupovat i několikrát týdně.
V přátelském a vzdušném prostředí supermarketů BILLA naleznou zákazníci v současné době v průměru 9 000 produktů, z nichž na 60 % tvoří čerstvý a pravidelně obměňovaný sortiment potravin, který koresponduje s požadavky a přáními vlastních zákazníků BILLA. Jen čerstvého ovoce a zeleniny nabízí řetězec na 180 položek od 40 dodavatelů. V průměru 1/3 sortimentu tvoří plodiny tuzemských zemědělců, kteří je pro BILLU pěstují pod značkou Česká farma.
Precizně propracovaný a za léta několikrát optimalizovaný logistický proces společnosti BILLA zákazníkům zaručuje, že veškerý sortiment čerstvých potravin se k němu dostává v co nejkratším čase od jeho výroby. Některé položky jsou dokonce zaváženy napřímo na prodejny, což významně zkracuje celkovou dobu skladování a konečného závozu.
„Nabízet čerstvé a kvalitní potraviny pro nás není žádnou novinkou. Na českém trhu jsme již 27 let a naše strategie se od té doby nezměnila. Jsme konzistentní v našich strategických postojích a službách, které nabízíme našim zákazníkům,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel BILLA ČR. „Jediné, co se v průběhu let změnilo, je šíře potravin, které nabízíme. Do našeho portfolia zavádíme pravidelně nové zboží, které zákazníkům zlepšují jejich životní styl, nebo potraviny obměňujeme podle aktuálních preferencí spotřebitelů. Jsme supermarketem 21. století a již 27 let opravdovými experty na čerstvost a kvalitu,“ dodává Jaroslaw Szczypka.
V korespondenci s kampaní začala společnost BILLA s rekonstrukcí svých stávajících prodejen. Nové uspořádání má za cíl vyzdvihnout dlouhodobou strategii firmy s důrazem na kvalitu, čerstvost a podporu lokálních dodavatelů a regionálních producentů. Rekonstruovaných prodejen bude do konce roku více než 40 a v příštím roce budou následovat další.
Kampaň společnost BILLA startuje s důrazem na ovoce a zeleninu, v dalších týdnech pak zdůrazní i další čerstvé úseky a aktuální položky dle sezónnosti. V předchozích letech byla realizována i některých zemích, kde skupina REWE provozuje své obchodní řetězce, a nyní, v lokální produkci agentury McCann Prague, startuje i v České republice.
Zdroj: BILLA ČR
Praha, 25. července 2018