Aupark Bratislava vstupuje do nové éry

Obchodní centrum Aupark v Bratislavě dlouhodobě patří mezi nejúspěšnější obchodní centra ve střední Evropě. Pravidelně se umisťuje na předních příčkách návštěvnosti a tržeb mezi obchodními centry na Slovensku. Téměř 250 obchodů na ploše více než 65 000 m² každoročně navštíví miliony lidí. Díky výborné dostupnosti a široké nabídce prémiových i běžných značek má Aupark mnoho pravidelných spokojených návštěvníků, kteří se do centra rádi vracejí za unikátním a prémiovým nákupním zážitkem.

Od června 2025 zajišťuje správu a pronájem centra realitněporadenská společnost Cushman & Wakefield, která do centra přináší to nejlepší ze svého retailového know-how v rámci střední a východní Evropy.

„Aupark je jednoznačně nejprémiovější obchodní centrum na Slovensku, které hledá konkurenci a inspiraci mezi nejúspěšnějšími obchodními centry v regionu. V tomto segmentu je platforma Cushman & Wakefield nejsilnějším hráčem ve střední a východní Evropě, a proto jsme velmi rádi, že se vlastník Wood & Co. rozhodl právě pro nás, abychom společně posunuli Aupark dál a napsali jeho další kapitolu,“ říká Michaela Semanová, vedoucí správy nemovitostí ve společnosti Cushman & Wakefield v České republice.

Cushman & Wakefield posiluje svou retailovou pozici na Slovensku

Společnost Cushman & Wakefield patří k nejzkušenějším hráčům v oblasti správy a pronájmu maloobchodních nemovitostí v regionu. Na Slovensku zajišťuje mimo jiné i správu nejrychleji rostoucího regionálního obchodního centra Novum Prešov.

Spolu s Auparkem jsme v roce 2025 získali do správy další čtyři regionální obchodní centra. Maloobchodní tým zároveň rozšiřujeme na šest zkušených leasingových profesionálů, kteří aktivně podporují portfolio spravovaných center. V poslední dekádě jsme přivedli na slovenský trh více než 20 nových retailových nájemců a těšíme se, o jaká nová jména se nám podaří rozšířit už nyní jedinečnou nabídku Auparku,“ dodává Tomáš Némethy, Managing Partner Cushman & Wakefield Slovensko.

V případě Auparku firma přebírá nejen technickou a komerční správu budovy, ale také odpovědnost za kvalitu služeb, každodenní provoz centra, pronájem a koordinaci retailové strategie.

Akcionáři Auparku Bratislava jsou investiční společnosti WOOD & Company a Tatra Asset Management (TAM). Jejich společným cílem je zajistit, aby si Aupark i nadále udržel a rozvíjel svou pozici nejúspěšnějšího obchodního centra na Slovensku.

Značka, která drží laťku vysoko

Aupark je dlouhodobě vnímán jako centrum, které udává směr. Kombinuje širokou nabídku prémiových značek, gastronomie, služeb a volnočasových aktivit. Díky své poloze na hranici historického centra, s přímým napojením na městskou hromadnou dopravu, cyklostezky i dálnici D1, dokáže oslovit nejen městské zákazníky, ale i širší region.

Obchodní centrum nedávno prošlo významnou změnou a rozšířením o 10 000 metrů čtverečních. Přineslo nové koncepty a největší prodejny některých značek ve střední a východní Evropě, mezi nimi například Zara, H&M, Reserved, Cinema City a další. Přístavba umožnila vybudování unikátní zelené fasády, která nejen dobře vypadá, ale zároveň obsahuje udržitelné prvky zlepšující kvalitu městského prostředí.

„Retail se mění rychle. Zákazníci hledají hodnotu, zážitek, efektivitu. Značky potřebují fungující prostředí, které jim umožní růst. Přesně to jim v Auparku umíme nabídnout – kvalitu, stabilitu a zkušenosti,“ říká Robert Skládal, vedoucí týmu pronájmu obchodních center CZ & SK ze společnosti Cushman & Wakefield.

Aupark i nadále zůstává tím, čím je – místem, kde se Bratislava setkává. Měnit se bude jen to, co lze zlepšit – každodenní zkušenost návštěvníků i nájemců. Díky silné kombinaci odbornosti a spolupráce vstupuje centrum do další fáze své existence připravené na nové výzvy i příležitosti.

 

Zdroj: Cushman & Wakefield

Praha, 5. června 2025