Albert v nové kampani potěší fanoušky mini stavebnic i milovníky českého porcelánu

Obchody Albert přináší zákazníkům letos poslední sběratelskou kampaň, která udělá radost dětem i dospělým. V kampani se mohou zákazníci těšit na mini stavebnice LEGO, které navazují na loňskou úspěšnou kampaň a zároveň na tradiční karlovarský porcelán značky Thun. Kampaň potrvá od 6. listopadu 2019 do 7. ledna 2020.

„Ve věrnostních kampaních se snažíme přinášet zákazníkům inspiraci a příležitosti k trávení volného času a po loňském úspěchu vánoční kampaně víme, že mini stavebnice jsou skvělým příkladem,“ říká Renata Zákravská z oddělení marketingu obchodů Albert a doplňuje: „Zákazníci si tak mohou rozšířit svou loňskou sbírku o nových třináct mini stavebnic LEGO. Všechny stavebnice jdou navíc kombinovat a zákazníci si tak mohou vytvářet vlastní originální modely.“

Tradiční český porcelán potěší pod vánočním stromečkem

Vedle mini stavebnic mohou zákazníci sbírat body i na kvalitní porcelánové nádobí od českého výrobce porcelánu značky Thun. V nabídce je osm různých druhů nádobí z exkluzivní limitované edice. Zákazníci mohou vybírat například ze zapékacích mís či forem na bábovku, koláč i na srnčí hřbet.

Zákazníci za každých 200 korun nákupu získají u pokladny jeden bod. Body si nalepí do sběratelské karty. K prvním dvěma startovacím bodům darovaným Albertem pak stačí nasbírat 8 bodů. „Pokud zákazníci zaplatí svůj nákup kartou Visa, obdrží další bod navíc. A když kartu Visa použijí u samoobslužné pokladny, dostanou dokonce dva body navíc,“ dodává Renata Zákravská. Za kartičku s deseti body získá zákazník slevu až 44 % na elegantní porcelánové nádobí české značky Thun nebo mini stavebnici LEGO za 19,90 korun či hrací podložku na stavění za 49,90 korun.

 

Zdroj: Albert Česká republika, s.r.o.

Praha, 8. listopadu 2019