Jihlavští zákazníci jako první zkoušejí aplikaci Můj Albert, která poskytuje přehled o aktuálních slevách, cílená doporučení zlevněného zboží či novinek nebo sbírání kreditů a jejich proměnu v dodatečné slevy. Pilotní provoz odstartoval v Jihlavě 3. června. Již dříve měli možnost aplikaci otestovat vybraní zaměstnanci.
Aplikace usnadní také nákup a výběr zboží. Zákazníkům nabídne možnost připravit si nákupní seznam, najdou v ní historii nákupů, nejvýhodnější nabídky podle jejich životního stylu a typu kuchyně, který preferují. Sekce peněženka umožňuje sbírat kredity, které mohou proměnit v dodatečné slevy. Nabídne také speciální ocenění nebo bonus za koupi vybraného zboží. Podporuje i zákazníky šetrné k životnímu prostředí, a to za nákup s opakovaně používanou vlastní taškou. Uživatelům poradí i s recepty a najdou v ní oblíbený Albert magazín. Umožní tak chytrý a levný nákup pro celou rodinu.
„Naším cílem je být blíže k zákazníkům a co nejvíce usnadnit jejich nákup. Aplikace jim poskytne nabídky, tipy a recepty přímo na míru. Proto se při registraci ptáme na několik otázek souvisejících s jejich preferencemi u jídla a vaření. Ty nám následně umožní dodávat zajímavý a relevantní obsah. Samozřejmě, pokud uživatelé nechtějí, na otázky odpovídat nemusí,“ říká Robert Broekhuizen, Digital Engagement Director ve společnosti Albert.
Aplikace Můj Albert je dostupná jak pro chytré mobilní telefony s operačním systémem Android, tak i pro iOS. Aktuálně je možné ji využít v šesti jihlavských prodejnách. Po testovací fázi bude následovat spuštění pro zákazníky v ostatních částech republiky. Aplikace je zdarma ke stažení v obchodech Google Play a App Store.
Zdroj: Albert Česká republika, s.r.o.
Praha, 22. června 2020