Albert pokračuje v plánovaných investicích

I navzdory koronavirové situaci Albert pokračuje v plánovaných investicích a otevírá další rekonstruované prodejny. Ta jesenická byla otevřena minulý týden a je letos již třicátá šestá, v řadě ohledů je ale výjimečná.

Prodejna představuje nový koncept pro rychlejší a pohodlnější nakupování a je prvním Albertem v tomto formátu. Zákazníkům přináší řadu novinek, jako je skenování zboží během nákupu, systém suché páry v oddělení ovoce a zeleniny pro udržení čerstvosti, nebo možnost nakoupit bezobalově luštěniny či suché plody.

Letos Albert zmodernizoval či jinak upravil už třicet šest prodejen a do konce roku plánuje zlepšit nákupní zážitek přestavbou dalších téměř tří desítek. Investice do rekonstrukcí se šplhá do desítek miliard korun. Supermarket v Jesenici je dalším z řady letošních remodelingů, přináší však ještě něco navíc. Osmi tisícům zákazníkům, kteří ho týdně navštíví, umožní díky mnohým novinkám ještě rychlejší a pohodlnější nákup. „Naše supermarkety procházejí evolucí. Odpovídáme tím na přání zákazníků, a zároveň přinášíme nové trendy, které zpříjemní nákupní zážitek,“ upřesňuje Ivo Ředina, projektový ředitel z obchodů Albert.

Již od vstupu překvapí prodejna vzdušností a přehledností díky otevřenému prostoru, který navozuje příjemný pocit. S orientací mezi jednotlivými odděleními pomáhají odlišné motivy na podlaze. Kromě nové skladby prodejní plochy, chladícího nábytku a dalšího vybavení představuje Albert v obchodě několik dalších novinek. Čerstvost ovoce a zeleniny udržuje systém chlazení suchou studenou párou. „Teplota, která je standardně na prodejní ploše, nemusí být z hlediska čerstvosti úplně ideální. Průběžné chlazení suchou studenou párou nám pomáhá udržovat vhodnější prostředí a zachovat co nejdéle čerstvost, kvalitu a také vitamíny. Ovoce či zeleninu si pak nakupující můžou zabalit do opakovaně použitelných Frusacků vyrobených z kukuřičného škrobu,“ popisuje Ivo Ředina.

Obchod nabízí také možnost urychlení nákupu pomocí technologie Albert scan. Za vchodem do prodejny zákazníci najdou ruční skenery i návod, jak použít k načítání zboží vlastní mobil. V průběhu nákupu pak můžou produkty sami scanovat a ukládat je rovnou do tašky. Jesenice je prvním obchodem Albert, který tento systém testuje. Novinkou v nabídce supermarketů Albert je také bezobalový prodej potravin, kde si mohou zákazníci vybrat z více než deseti druhů suchých plodů nebo luštěnin a odnést si je v připravených papírových pytlících.

Rozšířený sortiment včetně několika jedinečných specialit uspokojí i náročnější zákazníky. Z pekárenských výrobků nabízí například bio pečivo od českého dodavatele či originální valašské frgály. Nakupující ocení i celý sortiment nové privátní značky kávy Perla či hotová jídla ve vysoké kvalitě. Ta jsou v nabídce Fresh baru, jenž je v řádu desítek sekund připraví v horké páře. Zákazníci se ve Fresh baru také můžou posilnit kávou Perla nebo zákuskem či chlebíčkem. O jejich celkovou spokojenost se v obchodě stará 24 zaměstnanců.

 

Zdroj: Albert Česká republika, s.r.o.

Praha, 01. srpna 2020