Nejrychleji rostoucí evropský diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím Action otevřel 8. září svou čtvrtou prodejnu v Praze. Zákazníci ji mohou navštívit v obchodním centru na adrese Přetlucká 3295/50 v blízkosti stanice metra A Skalka. Jde o celkově již 33. českou prodejnu společnosti.
Praha má novou nákupní destinaci s neustále se měnícím, širokým sortimentem vysoce kvalitních produktů za nejnižší ceny. Na prodejní ploše 750 metrů čtverečních zde Action svým zákazníkům nabídne více než 6 000 produktů ze 14 kategorií, včetně DIY, vybavení pro domácnost, hobby, dekorací, hraček, produktů pro domácí mazlíčky, volnočasového vybavení či osobní péče. Nová pražská prodejna řetězce bude otevřena každý den od pondělí do neděle od 8 do 20 hodin.
„Malé ceny, velké úsměvy“ – s tímto heslem Action do sortimentu zahrnuje průměrně 1 500 položek, které stojí méně než 25 Kč. Zákazníci v obchodech řetězce naleznou nejen zboží denní potřeby, ale i překvapivé sezónní produkty. Koncept Action, založený na momentu překvapení z nízkých cen a více než 150 nových produktech uváděných na týdenní bázi, si oblíbily již miliony zákazníků napříč Evropou. Pražané jej mají k dispozici již na čtyřech místech – v Galerii Nové Butovice, nákupním centru Eden, ve Kbelích a nově i na Skalce.
„Naše první tři lokální prodejny se u obyvatel hlavního města, a nejen nich, těší velké oblibě. Jsem proto velmi rád, že můžeme pokračovat v pražské expanzi a nabídnout novou pobočku v další části metropole,“ říká Petr Juliš, generální ředitel Action pro Českou republiku. „Češi vítají moment překvapení, kterého se jim dostává při každé návštěvě našich prodejen. Již vědí, že u nás pokaždé najdou zboží známých značek za nečekaně výhodné ceny, ale i položky, které by třeba ani nečekali – ať už produkty denní potřeby nebo sezónní zboží. Sami se také mohou přesvědčit, že kromě dobré kvality našich výrobků nabízíme nejlepší ceny na trhu. V tom tkví naše jedinečnost.“
Neméně zásadním aspektem rozšiřování podnikání Action do dalších lokalit je také udržitelný přístup k okolnímu prostředí. Řetězec přijímá odpovídající opatření a do roku 2030 sníží absolutní emise CO2 z vlastního provozu o 50 % ve srovnání s rokem 2020. Do roku 2024 nebude žádná z prodejen Action využívat plyn. Vysoké environmentální nároky se vztahují i na nabízené zboží. Již nyní pochází 70 % dřevěných výrobků a 86 % bavlněných výrobků v prodejnách společnosti z udržitelnějších zdrojů. Iniciativa v této oblasti postupuje rychleji, než bylo plánováno, a Action očekává, že svůj cíl 100% udržitelného získávání těchto materiálů posune již do roku 2024.
Zdroj: Best Communications
Praha, 10. září 2022