Action do svého portfolia přidává další tři prodejny

Nejrychleji rostoucí evropský diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím Action otevřel 25. srpna svou třetí prodejnu v Ostravě, konkrétně v městské části Ostrava-Přívoz. Obchod nacházející se v retailovém centru na Sokolské třídě se tak stává 30. českou prodejnou společnosti. Následující týden budou dále otevřeny prodejny v Olomouci a v Plzni, obě ve čtvrtek 1. září.

Ostrava získává novou nákupní destinaci s neustále se měnícím, širokým sortimentem vysoce kvalitních produktů za nejnižší ceny. Na prodejní ploše 800 metrů čtverečních zde Action zákazníkům nabídne více než 6 000 produktů ze 14 kategorií, včetně DIY, vybavení pro domácnost, hobby, dekorací, hraček, produktů pro domácí mazlíčky, volnočasového vybavení či osobní péče. Třetí ostravská prodejna řetězce bude otevřena každý den od pondělí do neděle od 8 do 20 hodin.

„Malé ceny, velké úsměvy“. Action nabízí průměrně 1 500 položek, které v jeho sortimentu stojí méně než 25 Kč. Zákazníci v obchodech naleznou nejen zboží denní potřeby, ale i překvapivé sezónní produkty. Koncept Action, založený na momentu překvapení z nízkých cen a více než 150 nových produktech v prodejnách každý týden, jenž si oblíbily již miliony zákazníků napříč Evropou, od následujícího týdne, konkrétně 1. září, potěší i obyvatele Olomouce a Plzně.

Olomouc se dočká své první, 1000 metrů čtverečních velké prodejny situované v nákupním centru na adrese Kafkova 1223/8. Olomoucká pobočka Action bude otevřena každý den od pondělí do neděle od 8 do 21 hodin.

Celkově již třetí prodejnu Action si pak budou moci užít obyvatelé Plzně. Svůj sortiment zde řetězec nabídne na ploše 700 metrů čtverečních v retailovém parku v ulici U Hasičů. Prodejna v Plzni bude zákazníky vítat každý den od pondělí do neděle od 8 do 20 hodin.

„Jsem nadšený, že můžeme v takto krátkém sledu otevřít další tři prodejny Action a umožnit tak zážitek z nakupování u nás ještě více zákazníkům,“ říká Petr Juliš, generální ředitel Action pro Českou republiku. „Češi si velmi oblíbili moment překvapení, kterého se jim dostává při každé návštěvě našich prodejen. Již vědí, že u nás pokaždé najdou zboží známých značek, ale i položky, které by třeba ani nečekali – ať už produkty denní potřeby nebo sezónní zboží. Sami se také mohou přesvědčit, že kromě dobré kvality našich výrobků nabízíme nejlepší ceny na trhu. V tom tkví naše jedinečnost.“

Neméně zásadním aspektem expanze podnikání Action je také udržitelný přístup k životnímu prostředí.  Řetězec přijímá odpovídající opatření a do roku 2030 sníží absolutní emise CO2 z vlastních provozů o 50 % ve srovnání s rokem 2020. Do roku 2024 nebude žádná z prodejen Action používat plyn. Vysoké environmentální nároky se vztahují i na nabízené zboží. Již nyní pochází 70 % dřevěných výrobků a 86 % bavlněných výrobků v prodejnách společnosti z udržitelnějších zdrojů. Iniciativa v této oblasti postupuje rychleji, než bylo plánováno, a Action očekává, že svůj cíl 100% udržitelného získávání těchto materiálů posune již do roku 2024.

Zdroj: Best Communications

Praha, 25. srpna 2022