Olympia Teplice upevňuje otevřením zcela nového foodcourtu pozici dominantního obchodního centra v regionu. Kromě toho, že zde pokračuje další fáze rozsáhlé rekonstrukce, zde také přibývají nové obchody. Nedávno otevřené zábavní centrum, které je jedním z největších v republice, přitahuje již nyní desetitisíce návštěvníků za měsíc. Olympia je součástí realitní skupiny CPI Property Group.
„Jednou z nejviditelnějších změn prošel v poslední době foodcourt, tedy prostor určený ke stravování, který byl navíc kompletně relokován do nové části centra. Investice jen do této části se vyšplhala na více než 50 milionů korun. Věříme, že to přinese větší komfort zákazníkům,“ říká Tomáš Svoboda, asset manažer centra z CPI Property Group a pokračuje: „Otevřely zde také nové restaurace české i asijské kuchyně. Již na jaře příštího roku nám bude ctí přivítat oblíbený fast food Burger King.“ Nový foodcourt nově nabízí více než dvojnásobnou kapacitu čítající 250 míst k sezení a je členěn do jednotlivých zón, které nabídnou pohodlí jak párům, jednotlivcům, početným skupinám, tak i rodinám s dětmi, pro které byla vytvořena speciální zóna. Součástí foodcourtu je i nové sociální zázemí pro návštěvníky centra včetně přebalovacího koutku a rodinných toalet. V létě 2020 bude kapacita sezení rozšířena o venkovní terasu.
V centru se navíc mění a doplňují odpočinkové (relax) zóny a přibývá i více zeleně. To vše s důrazem kladeným na pohodlí a příjemnou atmosféru centra. Na místě původního foodcourtu dochází k výstavbě nových nájemních jednotek a velké odpočinkové zóny. Mezi nimi se na jaře příštího roku mohou zákazníci těšit na otevření zvětšeného, nejnovějšího konceptu prodejny PEPCO a klenot Corial. Již se zde také otevřela prodejna české kosmetiky Manufaktura. V novém roce bude pokračovat modernizace interiéru a na jaře bude zahájena revitalizace venkovních prostor centra, fasády a vstupních částí. Konec prací je plánován na polovinu roku 2020.
Postupnou rekonstrukcí se v obchodním centru zvýšil počet obchodů z 60 na 80. Olympia nově nabízí nejen možnost pohodlných nákupů, ale také možnost příjemného posezení, rodinné zábavy, a tedy příjemného zážitku z nakupování.
Zábava táhne
V září se v Olympii otevřel Cirkus Park, rozsáhlé rodinné zábavní centrum s restaurací. „Potvrzuje se, že přesně tohle lidem chybělo. Zábavní centrum získává čím dál víc zákazníků, objevují jeho kouzlo a možnosti. Roste zájem o soukromé akce i narozeninové oslavy. Projekt můžeme hodnotit jedině pozitivně a již nyní se těšíme na nové výzvy. Měsíční návštěvnost už teď překoná hranici 20 tisíc návštěvníků,“ uvádí Tomáš Svoboda. Herní prvky v centru jsou určeny pro děti od 3 do 15 let. Cirkus Park nabízí aktivní zábavné vyžití nejen pro děti, ale i jejich rodiče. Prostor je rozdělen do herních zón dle věku, kromě prostoru pro pořádání dětských oslav je zde i kvalitní zázemí a restaurace, která dokáže obsloužit více než 250 zákazníků.
Olympia Teplice může díky rozšiřující se nabídce v segmentu jídla a pití (F&B) zákazníkům nabídnout i široké možnosti stravování. Kromě nově zrekonstruované pizzerie Trappola, restaurace v Cirkus Park a Bistra nabízí také rychlé občerstvení KFC a lahůdkové záležitosti v podobě nově otevřené prémiové kavárny Lagarto Emporio, fresh baru Anex nebo kaváren Costa Coffee či Coradia. Olympia se díky tomu pyšní největší plochou s gastro nabídkou v celém regionu.
Zdroj: CPI Property Group
Praha, 28. listopadu 2019