Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry

Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které nově používá Coca Cola. Odkazuje na probíhající mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.

Výrobu čela do značné míry ovlivnil požadavek na snadnou manipulaci se zbožím. „Chtěli jsme, aby šlo zboží dorovnávat do regálu snadno a efektivně, ale zároveň aby tím neutrpěla brandová vizibilita,“ vysvětluje Gabriela Mandriková, channel development specialist ve společnosti Coca-Cola Hellenic Bottling Company.

Při výrobě endcapu byl neobvykle využit výhradně karton. Jde o poměrně komplikovaný materiál, protože se při tvarování a ohýbání snadno láme. „Museli jsme ho proto vícekrát vzorovat. V této podobě nikdo jiný v České republice čistě kartonový branding nedělá,“ říká Markéta Čichovská, projektový manažer společnosti Dago, která endcap realizovala.

Participují i hokejoví ambasadoři

Uprostřed čela zaujme výrazný hokejový kotouč s maskotem šampionátu medvědem Macejkem. Spodní část regálu je zabarvena do ledově stříbrné barvy, bočnice endcapu lemuje dvojice červených hokejek. Nad vystavením se pak „vznáší“ černá krychle s logem Coca Cola. Imituje tu, na které se při opravdovém utkání zobrazují aktuální výsledky. „Snažíme se tak přenést hokejovou atmosféru přímo na prodejní plochu,“ dodává Gabriela Mandriková z Coca Cola.

Topper navíc po obou stranách doplňuje nátisk charakteristických stadionových reflektorů, které vypadají velmi realisticky. Pozadí dotváří fotka hokejových fanoušků s jedním ze dvou ambasadorů šampionátu – světoznámými hokejisty Patrikem Eliášem nebo Mariánem Hossou.

Regálové čelo bylo rozmístěno v přibližně 40 prodejnách Tesco ČR a Slovensko. Několik jich stojí také v obchodech slovenského řetězce Fresh.

Po několika týdnech od umístění se endcap setkává s pozitivními ohlasy. „S výsledkem jsme spokojení. U některých zákazníků se nám po nainstalování endcapu dokonce podařilo prodloužit dobu vystavení o další měsíc. Skvělou práci výrobce dokládá i milá příhoda z trhu, kde jsme byli požádáni, jestli by šlo toto regálové čelo odkoupit,“ dodává Gabriela Mandriková z firmy Coca-Cola Hellenic Bottling Company.

 

Zdroj: DAGO

Praha, 25. května 2019