Tváří nových reklamních spotů obchodů Albert je Simona Babčáková

V nových televizních reklamách obchodů Albert se představí oblíbená herečka Simona Babčáková spolu se svým synem Albertem. Poprvé se na obrazovkách objeví v pondělí 10. září. Reklamy se nesou v duchu motta „Stojí za to jíst lépe“, které Albert představil na začátku roku, a mají za cíl zákazníkům přiblížit širokou a rozmanitou nabídku, kvalitu a čerstvost.

„Reklamy podtrhují naši dlouhodobou misi ukázat zákazníkům obchody Albert jako místo, kde mohou načerpat inspiraci a nápady pro přípravu snídaně, oběda, svačiny i večeře z kvalitních čerstvých surovin,“ popisuje Kateřina Harris, marketingová ředitelka obchodů Albert.

„Díky rozmanité nabídce potravin v našich obchodech chceme zákazníky podporovat ve zdravém životním stylu a být jejich pomocníkem a odborníkem na jídlo, na kterého se mohou spolehnout každý den,“ dodává.

Albert v roli Alberta

V nových reklamních spotech se objeví herečka Simona Babčáková společně se svým synem Albertem a oba v reklamě představují sebe samé.

„Jídlo je oblast, kterou jsem v minulosti podceňovala, a až postupem času jsem si začala uvědomovat, jak je to důležité téma. Rozhodla jsem se, že ve svém životě udělám něco jinak a nyní se snažím změnit stravovací způsoby nejen u sebe, ale i u mých dětí. Líbí se mi, že obchodům Albert jde o změnu myšlení lidí směrem ke zdravé výživě, stravování, zdravému stylu života a vaření. S tím se ztotožňuji,“ říká ke spolupráci Simona Babčáková.

Dva reklamní spoty a tři sponzorské vzkazy připravil Albert ve spolupráci s agenturou VCCP Prague. Natáčelo se v hypermarketu Albert v obchodním centru na pražském Chodově. Ten loni v létě prošel komplexní modernizací a stal se laboratoří nápadů, které Albert postupně představuje v dalších hypermarketech i supermarketech po celém Česku. Roli pekařky v reklamě ztvárnila skutečná pekařka Marie, která připravuje čerstvé pečivo pro zákazníky v Albertu na pražské Harfě.

Albert chce zákazníky inspirovat

Motto „Stojí za to jíst lépe“ představil Albert v lednu. Téma zdraví a inspirace promítá do tematických kampaní, běžné i sezónní nabídky ve více než 300 obchodech po celé České republice. V průběhu roku Albert připravil například novou podobu letáku včetně inspirativní strany, kde zákazníci najdou recept a akční nabídku souvisejících ingrediencí. Tento koncept se pak promítá přímo na prodejní ploše v podobě speciálního regálového čela „Tip týdne“ s vystavenými potravinami potřebnými pro přípravu pokrmu z letáku. Další novinkou v obchodech Albert je také koutek „Zdravě s Albertem“ nabízející na jednom místě až stovky potravin pro zdravý životní styl.

 

Zdroj: AHOLD Czech Republic, a.s.

Praha, 8. září 2018