Společnost Lidl vstupuje se svými prodejnami nově i do obchodně-administrativních budov v centrech měst. Rozšiřuje tak portfolio svých prodejen, které lze přizpůsobit na míru developerským projektům. Prvním z nich je LETNÁ OBCHODNÍ CENTRUM v Praze 7, jejímž investorem je společnost Lordship.
Společnost Lidl rozšiřuje možnosti pro své prodejny. Ty se do budoucna nebudou omezovat pouze na typické samostatně stojící budovy, ale budou se moci přizpůsobovat požadavkům developerských projektů obchodních nebo administrativních komplexů stavěných v centrech velkých měst.
„Pro naše prodejny nebývá vždy jednoduché nalézt vhodné prostory v centrech měst. Důvodem bývá především plocha pozemku, kterou naše charakteristické budovy potřebují. Nový koncept naše možnosti zásadním způsobem rozšiřuje. Díky němu můžeme být partnerem pro developerské projekty využívající ploch v zastavěných částech měst, jež vyžadují prodejny uzpůsobené na míru. Letná obchodní centrum je toho důkazem,“ řekl k rozšíření portfolia generální ředitel Lidl Česká republika, Pavel Stratil.
Poklepáním na základní kámen projektu LETNÁ OBCHODNÍ CENTRUM mezi ulicemi Veletržní a Strojnická uprostřed rezidenční čtvrti Prahy 7 byla slavnostně zahájena jeho výstavba. Hlavním nájemcem nového obchodně-administrativního komplexu, který staví společnost Lordship, je právě Lidl, který zde bude provozovat svou prodejnu na ploše téměř 2 000 m2.
Zdroj: Lidl
Praha, 8. prosince 2017