Bohemia Chips se spojila s jedním z nejoblíbenějších sportů Čechů – ledním hokejem. Partnerství potrvá tři roky a Bohemia plánuje do marketingové podpory investovat okolo 10 milionů korun.
„Tradiční česká značka brambůrek Bohemia Chips a lední hokej k Česku neodmyslitelně patří. S hokejem se pojí silné emoce, národní hrdost, radost z výhry a pozitivní energie. Stejně jako hokej vzbuzuje i znač-ka Bohemia u svých příznivců pozitivní emoce. Jsme proto rádi, že se spojení podařilo a fanouškům za-jistí ještě větší požitek ze hry,” komentuje uzavření významného partnerství Ondřej Široký, Marketing manager za Českou a Slovenskou republiku společnosti Intersnack.
V rámci partnerství bude moci značka Bohemia využívat logo České hokejové reprezentace, komuniko-vat své logo na mantinelech zimního stadionu, k dispozici dostane i sponzorské vzkazy v utkáních v TV a při komunikaci na TV kostce přímo v areně. Partnerství umožňuje Bohemia rovněž používat merchensiging v rámci České hokejové reprezentace.
„Plánujeme natočit speciální spot zaměřený na hokej ve spojení se slaným snackingem, především s brambůrky. V období hokejového mistrovství světa a před ním bude probíhat také velké celonárodní promo o zájezdy na Mistrovství světa do Dánska a další zajímavé tématické ceny. Celkové náklady na marketingovou podporu partnerství se budou pohybovat okolo 10 milionů korun,” doplňuje Ondřej Široký.
Zdroj: Bohemia
Praha, 26. listopadu 2017