První kavárna Starbucks ve východních Čechách se na podzim otevře v OC Futurum

Společnost Active Retail Asset Management, s.r.o. (ARAM) rozšiřuje nabídku obchodního a zábavního centra Futurum Hradec Králové o pobočku světoznámého amerického řetězce Starbucks, která bude oficiálně otevřena letos v říjnu. Kavárna o rozloze 130 metrů čtverečních se tak stane první pobočkou v Královéhradeckém kraji, ale i v celých severních a východních Čechách.

StarbucksZa meziročním nárůstem tržeb a návštěvnosti OC Futurum stojí zejména zkvalitňování služeb a zvyšování úrovně food-courtu. Zákazníci OC Futurum zde již nyní naleznou asijskou kuchyni, oblíbené fast-foody KFC a McDonald´s, ze zdravé výživy Salatérii UGO a koncept Fruitisimo, dále Bageterii Boulevard nebo vegetariánský koncept vegg-go.

Nabídka bude letos na podzim doplněna o pobočku kavárenského řetězce Starbucks, která tak zařadí Hradec Králové na čtvrté místo na seznamu měst s kavárnami této značky v České republice.

„Nákupní centrum Futurum Hradec Králové jsme převzali na jaře roku 2015. Naším hlavním úkolem pro toto oblíbené a navštěvované centrum zůstává především pokračující zkvalitňování skladby nájemců a představování nových a vyhledávaných značek. Jedním ze segmentů, kterému se intenzivně věnujeme je food-court. Jsme hrdí i na získání nového konceptu, kavárenského řetězce Starbucks,  který se na podzim otevře pro zákazníky. Pro vstup do Královéhradeckého kraje zvolil právě Futurum.“ komentovala získání nové značky Lenka Matthews, ředitelka pronájmů společnosti Active Retail Asset Management.

Kavárna o ploše 130 m2 s kapacitou více než 60 míst k sezení bude podle filosofie společnosti Starbucks zařízena v příjemné  designové koncepci připomínající první pobočku založenou v Seattlu. Převažovat bude tmavé dřevo a zelené prvky.

Zkušení baristé budou připravovat kávu a čaj z prvotřídních surovin, které jsou dováženy ze všech koutů světa. Široký sortiment obsahuje celou škálu variací kávy v klasickém zpracování či oblíbená Frappuccina  řady Cream Frappuccino Blended Beverage a Coffee Frappuccino Blended Beverage, pro letní období je potom určena řada ledových káv či řada Starbucks Cold Brew.

Požitek z lahodného espressa, Frappuccina či latte si návštěvníci mohou dopřát také ve variantě bez cukru, s bezlaktózovým, sojovým či kokosovým mlékem, samozřejmostí jsou bezkofeinové kávy či pro děti čokoláda.  Obsluha ráda připraví nápoj do tradičního kelímku s psaným jménem zákazníka tak, aby vyhovoval jeho individuálním požadavkům a chuťovým preferencím.

Nová kavárna zároveň nabídne zhruba 15 pracovních míst, která budou dostupná i studentům a brigádníkům.

 

Zdroj: Active Retail Asset Management

Praha, 22. června 2017