Od 1. 5. 2016 v Kofole za segment gastro a impuls odpovídá Petr Komberec (42), který doposud vedl v Kofole oddělení Trade Marketingu. Dosavadní ředitel Peter Szuma (40) se vydává splnit si svůj sen a rozjíždí značku YIM & PIU, která nabídne domácí džemy a sirupy.
Nový ředitel pro gastro a impuls Petr Komberec vstoupil do gastronomie už ve svých 22 letech, kdy začal provozovat menší hospodu. Poté sbíral několik let zkušenosti v marketingovém oddělení firmy O2. Do Kofoly nastoupil před 10 lety jako regionální manažer pro jihozápadní Čechy, kde byl zodpovědný za obchodní tým. Následně postoupil na pozici Trade Marketing Manager, kde měl postupně na starosti celý československý tým. Stál také za rozjezdem internetového eshopu Kofola Napřímo nebo za nepřehlédnutelnou prezentací produktů Kofola v místě prodeje.
V nové funkci má Petr velké plány. Kromě rozvoje stávajících projektů, jako je přímá distribuce nebo akvizice nových zákazníků, plánuje vstoupit i do dalších oblastí. Čeká ho práce na rozjíždění nových prodejních kanálů, ale také na dalším vzdělávání obchodních zástupců, kteří by se podle něj měli více soustředit na rozvoj a péči o stávající zákazníky.
Dosavadní ředitel pro segment gastro a impuls Peter Szuma pracoval v Kofole od roku 2009. Stál u akvizice značky Semtex, pomáhal v projektovém týmu přímé distribuce a také při převzetí distribuce produktové řady Rauch. Za jeho působení se Kofola stala v gastro segmentu číslem 1 na Slovensku a číslem 2 v České republice.
Peter si z Kofoly odnáší cenné zkušenosti, podle jeho slov zejména víru v úspěch, poznání, že emoce do byznysu patří a také zlaté pravidlo „počítat, počítat, počítat“. To vše jistě uplatní v práci na značce YIM & PIU, kterou v těchto dnech rozjíždí s nadšením sobě vlastním.
Zdroj: Společnost Kofola CS
Praha, 10. května 2016