Na jaře 2016 proběhne již 18. série Ipsos klientských setkání. Jako první proběhne 30. března Ipsos Open day, kde si budete moci naživo vyzkoušet různé výzkumné metody, seznámit se např. s facial coding, neurovýzkumy, etnografickým výzkumem, uvidíte živé ukázky z mystery shoppingu, využití on-line, smartphonů a výzkumnou samoobsluhu, vyzkoušíte si testy, ochutnávky atd..
Přítomni budou specialisté a analytici Ipsosu ze všech Business Units.
4. KVĚTNA BUDE SPECIALIZOVANÝ SEMINÁŘ „RETAIL NEJEN V ČR: EXISTUJÍ I VÍTĚZOVÉ, NEBO UŽ JENOM PORAŽENÍ?“
Seminář je určen pro všechny, které zajímá zákazník v retailu a možné zdroje informací o něm.
18. KVĚTNA PAK PROBĚHNE SEMINÁŘ S NÁZVEM: „DIGITÁLNÍ KOMUNIKACE? URČITĚ ANO, ALE JAK CO NEJLÉPE.“
Seminář je určen pro všechny, kteří chtějí dělat ještě lepší kampaně na internetu.
Na každém semináři vystoupí kromě specialistů Ipsosu i zástupci dalších firem – např. Mondelez, SAZKA, Fruitisimo, Konektor Social, DAGO, BlaBlaCar, The Hive aj.
Akce začínají vždy ve středu odpoledne ve 14:00 a končí v 17 nebo 18 hodin, přímo v konferenčních prostorách Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy a jsou pro účastníky zdarma.
Detailní program seminářů a seznam přednášejících naleznete na webu ZDE
Pokud Vás nějaký seminář zaujal a chtěl/a byste se zúčastnit, prosím pište na konference@ipsos.cz.
Videopozvánka na všechny semináře
Zdroj: Ipsos
Praha, 29. března 2016