Odhady hovoří o tom, že jen v oblasti rychlobrátkového zboží výrobci a obchodníci u nás proinvestují až 100 mld. Kč ročně do cenových akcí. Kolik z toho pomáhá budovat loajalitu ke značce či obchodu? Tragicky málo… Nestojí tedy za to se na chvíli zastavit a věnovat pár hodin zamyšlení nad tím, jak ven z promoční pasti?
Blue Events nabízí opravdovou AKCI, která Vám to umožní. Dne 6.4.2016 na konferenci Retail in Detail/Efficient Promotions v pražském hotelu OREA Pyramida představí příklady úspěšných promočních aktivit a poskytne prostor pro diskusi o cestách ke zvýšení jejich efektivnosti.
Program je rozdělen do 3 částí.
- V úvodním bloku budou experti z firem Nielsen, GfK a EY prezentovat analýzy krátko- a dlouhodobých dopadů promocí na obchod, značky a zákazníky.
- Ve 2. části konference budou představeny cesty ke zvýšení efektivnosti. S příkladem celoodvětvové iniciativy vystoupí Francoise Acca z ECR France. Pozornost bude věnována i inovacím, které se rozvíjejí díky nejnovějším digitálním a mobilním technologiím a sociálním médiím (mimo jiné např. mobilní kupony COOL Ticket či nová generace loajalitního programu Priceless Specials).
- Závěrečnou část konference otevře prezentace dvou příkladných promočních aktivit z ČR a Rakouska.
Akce vyvrcholí velkou panelovou diskuzí za účasti zástupců nezávislého maloobchodu, mezinárodních řetězců i dodavatelů. Moderovat ji bude Tomáš Formánek ze společnosti Logio, který byl jednou z hvězd letošního Retail Summitu, kde téma (ne)úspěšnosti promocí velmi razantně otevřel.
Konference Retail in Detail/Efficient Promotions je připravena ve spolupráci s Iniciativou ECR v ČR a SR. Největším komerčním partnerem je Kofola a mediálními partnery jsou Retail News a retailmagazin.sk.
Zdroj: Blue Events
Praha, 16. března 2016