vybaveni-prodejny-2024

VYBAVENÍ PRODEJNY

Efektivita pro obchodníka, pohodlí pro zákazníka, bezpečnost pro všechny


Co si přeje zákazník? Nakoupit v příjemném prostředí, za rozumné ceny. Neztrácet čas hledáním výrobků a mít jistotu pohodlného a bezpečného nákupu. Pro obchodníka jsou moderní technologie cestou, jak přání zákazníka co nejlépe splnit a zároveň zvýšit efektivitu prodejny. Zajímá vás, jaké mají obchodníci konkrétní zkušenosti s jednotlivými technologiemi a které jim přináší největší efekt? Odpovědi přinese 8. ročník semináře VYBAVENÍ PRODEJNY letos s podtitulem Efektivita pro obchodníka, pohodlí pro zákazníka, bezpečnost pro všechny.


Termín konání: 12.11.2024 v čase 9:00 – 16:00
Místo konání: Magenta Experience Center, Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4
Organizátor: časopis Retail News a Press21 s.r.o.
Odborný garant: Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR
Cílová skupina: obchodníci a dodavatelé, profesionálové, kteří mají na starosti vybavení prodejen a jejich zásobování


Program

9:00                Zahájení

 

EFEKTIVITA PRO OBCHODNÍKA

Digitalizace nákupu je i v potravinách jeden z nejsilnějších trendů posledních let a nezměnily to ani nedávné ekonomické turbulence. Jasným indikátorem je například trvalý růst e-shopů s potravinami, ale do digitální cesty k nákupu je dnes už plně ponořený i kamenný retail. Otázkou je, jaká stránka technologií poskytuje největší potenciál k získání přízně nakupujících. Na příkladech aktuálních dat zkusíme ukázat, že klasický retail by měl skrze digitální nástroje nabídnout svým zákazníkům ještě větší „dostupnost“ a „bezbariérovost“.

VoCoVo je sofistikované týmové komunikační řešení, které zlepšuje efektivitu práce, zvyšuje tržby a poskytuje zákaznický zážitek. Již mnoho let jej úspěšně a spokojeně využívají maloobchodní prodejci po celém světě. Seznamte se na vlastní kůži s letošní novinkou VoCoVo Link – optimalizovaným řešením pro jednoduché a efektivní využití v menších provozech a pracovních týmech.

Co je třeba řídit a hlídat na 24/7 prodejnách? AI pro rozpoznávání zboží i zabezpečení prodejny. Řešení pro prodej rizikového zboží – alkohol, cigarety. Dohledové moduly. Automatizace cenotvorby, objednávek a komunikace se zákazníkem jsou témata, o kterých bude hovořit  Radek Nachtmann, jednatel a ředitel společnosti P.V.A. systems, která se již přes 20 let zabývá vývojem a implementací obchodního softwaru pro řízení obchodních sítí.

Náklady na chlazení patří k významným položkám rozpočtu prodejen potravin. Jak je lze efektivně snížit? Jak je to s návratností investice? Jak funguje servis na dálku? Odpovědi na tyto i další otázky se dozvíte v prezentaci.

 

POHODLÍ PRO ZÁKAZNÍKA

Popis změny strategie a image supermarketů, trendy ve vybavení prodejen, využití nových technologií a nástrojů. To vše na konkrétních příkladech a zkušenostech.

Jednotlivé články chladícího řetězce jsou známy a není žádná jeho část, kterou by nebylo možné sledovat. Monitorování klimatu se stává v mnoha oborech stále důležitějším. I když žijeme již delší dobu ve světě neomezených digitálních možností, sledujeme většinou teplotu a vlhkost ještě pomocí zastaralých a velmi nákladných metod. Teplota potravin má rozhodující vliv na tvorbu a šíření bakterií a tím také na kvalitu výrobků a zdraví spotřebitelů. Digitalizace umožňuje účastníkům procesu snadněji, rychleji a spolehlivěji udržovat bezpečnost potravin v chladícím řetězci.

Jaké technologie dnes využívají moderní diskonty? Prezentace nás provede prodejnou „od podlahy až po střechu“. Proč CLT jako cesta k udržitelnosti – výstavba. Jak funguje komplexní propojení FVE+Carport+úložiště, ukáže příklad prodejny Penny Market Počátky. Proč je důležitý remodeling, layout prodejny a digitální technologie? Dozvíme se, jak v prodejně funguje komplexní propojení chlazení, topení a vzduchotechniky. Součástí prezentace bude i význam práce s daty a jejich využívání (Synstore, Domat).

McDonald’s nedávno dokončil implementaci nového komplexního POS řešení, které mu umožní výrazně zefektivnit řízení i provoz restaurací v Česku a na Slovensku. Aplikace navržená přímo pro tento řetězec zrychlila proces objednávek, snížila rizika chyb, umožnila propojení s dosud oddělenými systémy a vytvořila unikátní ekosystém pracující s interakcemi zákazníků, zaměstnanců i manažerů. Účtenky, digitální kiosky, tiskárny, stock management a digitální menu boardy – nejen to představí Martin Šidák, Technology Lead McDonald’s pro Česko, Slovensko a Ukrajinu.

 

BEZPEČNOST PRO VŠECHNY

Ve spolupráci výrobce sytému Reponio a marketingové agentury Global Marketing vznikl unikátní Smart stojan Reponio, který kombinuje vlastnosti inteligentního prodejního stojanu a hledisko udržitelnosti, která v retailu nabírá v poslední době čím dál většího významu, a je řešena nejen na straně obchodních řetězců, ale i jejich dodavatelů. Jak přispět k udržitelnosti? Jak získat vlastní analýzu prodejních dat ? Jak optimalizovat náklady na pořízení i servis permanentního POS ? To vše a ještě více se dozvíte v prezentaci.

V prezentaci se zaměříme na to, jak propojení fyzických bezpečnostních služeb s pokročilým vzdáleným monitoringem zajišťuje ochranu retailových prostor. Ukážeme příklady úspěšné integrace těchto služeb, které umožňují proaktivní bezpečnostní opatření a zároveň efektivně snižují provozní náklady.

Umělá inteligence se v retailu prosazuje v oblastech jako je personalizace, automatizace a zákaznická podpora, optimalizace zásob a dodavatelských řetězců nebo pokladní systémy bez obsluhy. S využitím AI v retailu jsou ale spojeny výzvy, které musí obchodníci řešit: sběr údajů a soukromí (např. rozpoznávání obličeje a biometrické údaje), transparentnost, důvěra zákazníků, předpojatost a diskriminace, kybernetická bezpečnost nebo IoT zařízení a chytré senzory. A jaké jsou důsledky pro maloobchodníky? Odpovědnost při nasazení AI systémů a strategie pro dodržování předpisů a řízení rizik.

 

Závěrečná diskuze – Networking