Konica Minolta získala status Premier partner od společnosti Nintex a stala se jejím nejvýznamnějším zástupcem v oblasti automatizace na českém a slovenském trhu. Nová úroveň spolupráce umožní Konica Minolta rozšířit služby v oblasti digitalizace a optimalizace firemních procesů a zákazníkům nabídnout jejich zrychlení v průměru o více než 60 %.
„Partnerství se společností Nintex navazuje na celosvětovou strategickou spolupráci se společností Microsoft na úrovni Global Managed Partner, které jsme dosáhli v předešlých letech. Kromě takzvaného ,tailor made‘ řešení pro nejnáročnější zákazníky s využitím nástroje K2 Five nyní chceme nabídnout i nezávislý rozvoj procesů, kdy může klient bez hlubokých znalostí programování sám přizpůsobovat automatizované procesy svým potřebám,“ uvedl řekl Petr Atanasčev, ředitel produktového marketingu Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Kombinací nástrojů Microsoft365 a Nintex jsme zákazníkům schopni rychle vyvinout i složitější aplikace pro řízení komplexnějších procesů. Příkladem může být moderní úložiště zakázkové dokumentace s napojení na CRM a možností správy dokumentů i směrem k zákazníkovi. Tyto aplikace si zachovávají uživatelský komfort prostředí Microsoft365 a zároveň nevyžadují výraznější investice do licencí, správy či dalšího rozvoje.“
Konica Minolta začínala jako výhradní distributor BPM platforem K2, a proto má nejdelší vysledovanou historii zkušeností se všemi jejími verzemi. Ty jsou vhodné zejména při upgradu na nové verze nebo při propojení firemních systémů s moderním on-line světem. Oproti tomu pomocí cloudové platformy Nintex Workflow Cloud dokáže provést rychlou a efektivní automatizaci procesů a pomoci klientům postupně nastavit řízení firemních procesů. Právě platforma Nintex Workflow Cloud je ideální ve spojení s technologiemi Microsoft, jako jsou Microsoft 365, Teams nebo SharePoint Online.
„Z partnerství s Konica Minolta máme upřímnou radost. Bezesporu nám umožní podílet se na jejím růstu v oblasti IT a zákazníkům zpřístupnit více příležitostí v oblasti automatizace a digitalizace,“ sdělil Fred Glenn ze společnosti Nintex.
Partnerství s Nintex umožňuje Konica Minolta nabídnout svým zákazníkům nové služby v oblastech Business analýzy, Expertní automatizace procesů, Robotizace procesů a Podpory systému. „Znalosti týkající se Business analýzy umožňují pochopit prostředí zákazníka, zmapovat průběh procesů a správně je následně přenést do automatizovaného režimu. Expertní automatizace procesů zajistí efektivní průběh tak, aby docházelo k úsporám času a z workflow byla odstraněna kritická místa. Tím lze podle našich zkušeností dosáhnout zrychlení celého procesu o více než 60 %,“ zdůraznil P. Atanasčev s tím, že specialistům Konica Minolta se díky dlouholetým zkušenostem daří rovněž předvídat budoucí vývoj potřeb zákazníka a systém připravit tak, aby jej v budoucnu nebylo nutné od základů měnit.
Pokud jde o Robotizaci procesů, tato znalost umožňuje konkrétní manuální činnosti nahradit programem – robotem, což je výhodné zejména při práci se staršími systémy, které nedokážou sdílet data pomocí IT rozhraní. Podpora systému pak pokrývá nejen IT Development, ale i Server Administraci a různé Integrace na další systémy a umožňuje zákazníkům méně se soustředit na provozní činnosti, a naopak ve větší míře se zaměřovat na primární cíle jejich společností.
Zisk statusu Premier partner pozitivně ovlivní také nabídku služeb Konica Minolta na českém trhu. „Našim zákazníkům přibližujeme služby a produkty, které doposud využívaly zejména zahraniční či mezinárodní firmy. Pro české zastoupení Konica Minolta to znamená další posílení pozice poskytovatele IT služeb na tuzemském trhu a rozvoj portfolia produktů zejména v souvislosti s digitální transformací,“ uzavřel P. Atanasčev.
Zdroj: DDeM, s.r.o.
Praha, 22. června 2022