Action vstupuje do Španělska, první pobočku otevřel v Katalánsku

V Evropě nejrychleji rostoucí diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím Action otevřel svou první prodejnu ve Španělsku, konkrétně v katalánském městě Girona. Action tak překvapuje svým širokým, neustále se měnícím sortimentem a nejnižšími cenami zákazníky v další zemi.

„Gironu vnímáme jako ideální výchozí bod pro vstup na španělský trh. Prodejna se nachází v rušné obchodní zóně, která nabízí moderní prostory i mnoho parkovacích míst pro zákazníky. V následujících týdnech otevřeme v oblasti Katalánska více prodejen, čímž oslovíme řadu dalších nových zákazníků,“ dodává Monique Groeneveld, generální ředitelka Action pro rozvoj na nových trzích.

Španělsko má od 17. února nového hráče na maloobchodním trhu. Je jím Action, rychle rostoucí mezinárodní diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím, jenž svou historicky první prodejnu otevřel v Nizozemsku v roce 1993. Koncept diskontu se osvědčil již v devíti zemích: v Nizozemsku, Belgii, Lucembursku, Německu, Rakousku, Polsku, Francii, České republice a Itálii. Nyní tak Action podnikl první krok na evropském trhu číslo 10.

„Španělsko je pro nás velmi zajímavou zemí. Leží v blízkosti našich stávajících trhů a lze jej tak snadno začlenit do našeho dodavatelského řetězce. Jde rovněž o ekonomicky silnou zemi s dobrou infrastrukturou, španělští spotřebitelé jsou orientování na cenu a zároveň oceňují dobrou kvalitu výrobků. Proto věříme, že lokální zákazníci přijmou náš koncept založený na nízkých cenách a překvapivém, dynamickém sortimentu více než pozitivně,“ říká Hajir Hajji, CEO Action.

Koncept Action

S více než 6 000 výrobky v každé prodejně nabízí Action široký sortiment za nízké ceny – nejméně 1 500 výrobků stojí vždy méně než 2 eura. Překvapení je klíčovým momentem nakupování v Action a španělští zákazníci ho zažijí na vlastní kůži: dvě třetiny sortimentu se neustále mění a každý týden je představeno více než 150 nových položek. Sortiment, který zahrnuje zboží od více než 350 známých a více než 70 privátních značek, je rozdělen do 14 kategorií: dekorace, kutilství, hračky a zábava, papírnictví a hobby, multimédia, potřeby do domácnosti, zahrada a outdoor, čisticí prostředky, zboží pro domácí mazlíčky, sport a textil.

Udržitelnější každý den

Udržitelné získávání zdrojů i výroba jsou klíčem k budoucímu odpovědnému růstu Action. Řetězec má jednoduchý, efektivní obchodní model kombinující kvalitu a udržitelnost za nízké ceny. Rozsah sítě Action a možnost v jejím rámci poskytovat zákazníkům vysoce hodnotné zboží za nejnižší cenu se projevuje rostoucím počtem udržitelných výrobků na pultech obchodů. Action neustále zlepšuje kvalitu a udržitelnost nejen svých výrobků, ale také svých prodejen. Do konce roku 2022 budou všechny pobočky Action fungovat s využitím 100% obnovitelných energií. Nejnovější španělská prodejna je vybavena pouze LED osvětlením a inteligentními měřiči, jež snižují spotřebu energie.

 

Zdroj: Best Communications

Praha, 25. února 2022