Zalando a Sephora oznamují podpis strategického partnerství. Cílem spolupráce je vytvořit pro miliony zákazníků Zalando perfektní destinaci s luxusní kosmetikou a znovu objevit její online nakupování.
Nové partnerství je propojením bezkonkurenční zákaznické zkušenosti a rozsáhlé expertízy Zalanda v oblasti e-commerce s pečlivě vybraným sortimentem tisíců zajímavých kosmetických produktů od více než 300 luxusních a exkluzivních značek společnosti Sephora, jejími odbornými znalostmi v oblasti kosmetiky a marketingovými dovednostmi v dané oblasti. Partnerství bude zahájeno v Německu ve čtvrtém čtvrtletí roku 2021 a následující rok se rozšíří na další trhy, na kterých již Zalando působí.
Sephora působí ve 35 zemích a provozuje 2 000 prodejen po celém světě, z čehož více než 1 000 z nich se nachází v Evropě. Díky svému špičkovému výběru značek, a to i v rámci nově vznikajících kategorií jako například “Good for”, a obrovské komunitě fanoušků kosmetiky je nejznámějším globálním inovátorem v kosmetickém průmyslu. Zalando poskytuje svým 42 milionům aktivních zákazníků na 20 evropských trzích ten nejrozsáhlejší sortiment. Nabízí více než 4 000 oblíbených módních a lifestylových značek v kombinaci s mimořádným komfortem ohledně doručení, možností plateb a vracení zboží. Společnosti nyní pro miliony zákazníků Zalando společně vytvoří nový, inovativní online zážitek v rámci nákupu luxusní kosmetiky, jež propojí vytříbený sortiment společnosti Sephora s platformou Zalando.
„Online trh s kosmetikou je v Evropě stále z velké části nevyužitý, pro nás tak představuje obrovskou a vzrušující příležitost. Jako komplexní destinace pro módu a životní styl chceme našim zákazníkům dodávat sebevědomí a inspirovat je perfektním výběrem módy a kosmetiky na jednom místě. Našim partnerům z řad značek chceme zároveň poskytnout platformu, která jim pomůže uspět v digitálním prostředí. Partnerství se společností Sephora, která je oblíbeným místem mnoha fanoušků kosmetiky, pozvedne naši vlastní nabídku kosmetiky a zákazníkům Zalanda a umožní nakupovat i ty nejvyhledávanější a nejexkluzivnější kosmetické značky stejně pohodlně, jako jsou na Zalandu zvyklí,” komentuje David Schneider, Co-CEO společnosti Zalando.
„Padesát let po otevření své první prodejny Sephora opět mění trh s luxusní kosmetikou, tentokrát navázáním partnerství se společností Zalando. Pro 42 milionů aktivních zákazníků Zalanda chceme vytvořit tu nejlepší online destinaci s luxusní kosmetikou. Tato spolupráce ilustruje naši snahu neustále inovovat a těšit naše zákazníky lépe než kdokoli jiný. Právě proto je naším ideálním partnerem Zalando, které je dnes tou nejúspěšnější online módní platformou V Evropě a pomůže nám naše zákazníky i nadále inspirovat. Spojením nabídky módy, doplňků a luxusní kosmetiky pod jednou střechou pro ně vytvoříme místo, kde mohou „vypadat skvěle a cítit se skvěle“, a to v jedinečném, prvotřídním prostředí. Toto partnerství je klíčovým krokem v rámci naší evropské strategie růstu a ilustruje naši vizi budoucnosti v oblasti kosmetiky a maloobchodu,“ dodává Martin Brok, prezident a CEO společnosti Sephora.
Sephora se tímto krokem připojuje k partnerského programu společnosti Zalando a stává se tak jejím strategickým partnerem v oblasti luxusní kosmetiky na všech evropských trzích, kde je partnerství aktivní. Dlouhodobé nastavení spolupráce odráží společnou vášeň pro inovace a průkopnický přístup v oblasti zákaznické péče. Zalando i Sephora sdílí podobné hodnoty ohledně udržitelnosti, rozmanitosti a inkluze, přičemž obě společnosti přijaly dlouhodobé závazky s ohledem na výběr udržitelnějšího sortimentu, snižování ekologické stopy v provozu a vytváření inkluzivního nákupního zážitku pro své zákazníky.
Zdroj: Rubikon PR
Praha, 23. června 2021