Lidl-shop.cz letos oslaví již čtvrtý rok provozu a za tu dobu z něj zákazníci obdrželi miliony výrobků. Roste jeho obliba, o které svědčí první místo v kategorii E-shop v rámci ankety Mastercard roku 2020, ale také sortiment. V nabídce jsou produkty od módy přes vybavení domácnosti až po potřeby pro zvířecí mazlíčky. Stále více přitom zákazníci kupují přístroje do kuchyně a nářadí.
Za dobu fungování prvního e-shopu Lidlu ve střední a východní Evropě již vzniklo několik milionů objednávek. Do poptávky se samozřejmě promítla i aktuální situace spojená s pandemií koronaviru. Zákazníci mají největší zájem o malé kuchyňské spotřebiče Silvercrest, jako je horkovzdušná fritéza, vakuová svářečka fólií nebo domácí pekárny. Výrazně vzrostl také zájem o aku a elektrické nářadí značky Parkside a Parkside Performance.
„Třetí nejvíce rostoucí kategorií je pak domácí oblečení, což svědčí o tom, že lidé pracující z domova volí především pohodlí,“ doplňuje jednatel společnosti Lidl Michal Farník. I tak ale z konkrétních módních kousků statistikám vévodí dámské a dívčí šaty značky Esmara a Pepperts a džegíny. Do online nákupního košíku lidé stále častěji vkládají také výrobky Miomare a Silvercrest z kategorií wellness a beauty v podobě přístrojů a pomůcek určených k péči o vlasy, pokožku či aromadifuzérů.
Za dobu svého fungování si lidl-shop získal přízeň nakupujících, o čemž svědčí i prestižní ocenění Mastercard Obchodník roku 2020, kde vybojoval první místo v kategorii E-shop roku. Spokojenost zákazníků se promítá také do množství kladných hodnocení. Na portálu Heuréka je více než 100 tisíc recenzí, přičemž 97 % zákazníků je se službami spokojeno. „Zákazníci si cení kvality našich značek a značky jako Esmara, Parkside nebo Silvercrest se staly pojmem i online,“ upřesňuje Michal Farník. Nakupující oceňují také pravidelné týdenní akce, kdy si pravidelně mohou vybírat z více než 250 nových módních kousků, zajímavých nápadů do domácnosti nebo pomocníků do dílny. Kladná hodnocení má i bezplatná doprava nad 1 000 Kč zdarma či bezplatné vrácení zboží s lhůtou 90 dnů, která neplatí pouze v povánočním období, ale po celý rok.
Zdroj: Lidl Česká republika, v.o.s.
Praha, 22. února 2021