V Česku známé potravinářské značky, jako je výrobce oplatků Manner, producent českého bylinného likéru Jan Becher – Karlovarská Becherovka nebo výrobce cukrovinek značky Pedro, digitalizují své velkoobchodní aktivity přes internetové velkoobchodní tržiště Nulisec.
S neustupující pandemickou situací se velkoobchodní aktivity stále více přesouvají do digitálního prostoru. Společnost Nulisec, která stojí za internetovou službou pro B2B společnosti, sleduje skokový nárůst počtu rychloobrátkových velkoobchodních společností vstupující na internet se svou nabídkou a propagací. „Aktuální vývoj řešení koronavirové krize nutí tyto firmy nacházet nové způsoby svých obchodních aktivit, čímž je nepochybně i internetový B2B prodej a nákup zboží,” vysvětluje Lukáš Pham, ředitel společnosti Nulisec.
Globální situace nahrává internetovým společnostem, které umožňují řešit velkoobchodní aktivity online, jako je například ve světě známá Alibaba. V Česku a na Slovensku, kde rychloobrátkové firmy hledají nové lokální obchodní partnery, využívají například Nulisec.
„Společnosti u nás vyřeší nejen nalezení nových obchodních partnerů, ale také potřebnou komunikaci ohledně obchodních a cenových podmínek. Nakonec se přes nás uskutečňují jejich transakce. To, co pro firmy bylo zvykem řešit několik týdnů až měsíců, na Nulisecu vyřeší během hodin, maximálně jednotek dnů. Zaznamenali jsme výrazné zkrácení doby do první transakce od příchodu na naše tržiště. Snaha uzavírat obchodní partnerství a transakce je pro firmy potřebná, i když se tak děje přes internet,” doplňuje Lukáš Pham.
Na tržišti postupně začínají obchodovat čím dál větší a známější značky, mezi něž patří například Jan Becher – Karlovarská Becherovka, Manner nebo The Candy Plus Sweet Factory vyrábějící sladkosti Pedro. „Nabízíme firmám jednoduché, rychlé a transparentní řešení pro vstup do internetového prostoru. Svou velkoobchodní nabídku mohou mít firmy online během jednoho pracovního dne,” uzavírá ředitel Nulisecu.
Zdroj: Nulisec
Praha, 9. února 2021