Zalando získalo během svého již šestého Cyber Weeku více než 1 milion nových zákazníků, čímž překonalo svůj rekord z minulého roku. S ohledem na pandemii koronaviru bylo také důkladně přizpůsobeno řízení podniku a společnost navýšila ve srovnáním se stejným obdobím loňského roku hrubý objem zboží (GMV), a to o 35 %.
„Během letošního Cyber Weeku bylo naší prioritou zajistit bezpečné pracovní podmínky pro naše zaměstnance a ochránit jejich zdraví. Zároveň jsme se však soustředili na to, abychom i nadále poskytovali ten nejlepší zákaznický servis co se týče sortimentu a zajistili příjemný zážitek i pohodlný nákup,“ říká David Schneider, Co-CEO společnosti Zalando. „Cyber Week 2020 považujeme za další milník naší strategie, jelikož podíl Partnerského programu silně vzrostl. Obzvláště silně byly nuceným uzavřením v průběhu hlavní sezóny ovlivněny kamenné prodejny, proto jsme se v rámci akce soustředili také na snadné zapojení nových i stávajících partnerů prostřednictvím programu Connected Retail. Těšíme se, že budeme tento program i nadále rozšiřovat v roce 2021.“
Podíl hrubého objemu zboží (GMV), jež je generován prostřednictvím Partnerského programu včetně programu Connected Retail, se v současné chvíli pohybuje okolo 30 %. V porovnání s 20% podílem hrubého objemu zboží v roce 2019 se jedná o znatelný nárůst. Prostřednictvím programu Connected Retail se Cyber Weeku zúčastnilo přes 2 300 kamenných obchodů, přičemž více než 250 z nich bylo zařazeno jen během listopadu. V Německu činí podíl programu Connected Retail na hrubém objemu zboží (GMV) v průměru 11 %.
Ve špičce bylo následně zadáno okolo 7 500 objednávek za minutu. Nejprodávanější položkou letošního Black Friday se staly běžecké legíny.
Zdroj: Rubikon PR
Praha, 7. prosince 2020