Nemovitostní fond Trigea, patřící do finanční skupiny Partners, koupil moderní obchodní centrum Plzeň na Rokycanské, jedné z dopravně nejdůležitějších ulic v Plzni, která umožňuje dobré napojení na dálnici směrem na Prahu.
Obchodní centrum, kterým každoročně projde kolem 3 milionů návštěvníků, láká zákazníky širokou nabídkou obchodů i služeb a také dostatkem parkovacích míst. Kupujícího během obchodních jednání zastupovala realitně-poradenská společnost CBRE, která bude centrum pro nového majitele spravovat.
„Po naší spolupráci se CBRE na akvizici kancelářské budovy Louvre jsme rádi, že můžeme pro náš fond Trigea úspěšně uzavřít další akvizici, která fondu přinese zajímavý výnos a zároveň diverzifikaci rizika skrze investici do maloobchodního sektoru a nemovitosti s větším počtem nájemců,“ říká Tomáš Trčka, generální ředitel nemovitostního fondu Trigea.
„O nákupní centra je v Čechách stabilní investorský zájem, neboť se nájemcům v centrech velmi dobře daří a tuzemští investoři mají dostatek prostředků pro akvizice. V roce 2019 takto v ČR změnilo majitele devět nákupních center a letos by mohl být počet obdobný.“ říká Vítězslav Doležal, Associate Director z oddělení investic poradenské společnosti CBRE.
Obchodní centrum Plzeň Rokycanská bylo otevřeno v roce 2001. Společně se sousedním nákupním parkem Berounka představují významnou maloobchodní zónu na východě Plzně. V centru je v současnosti 60 maloobchodních jednotek. Mezi nájemci jsou oblíbené značky jako H&M, New Yorker, C&A, Reserved, CCC, Deichmann, SportsDirect, Electro World nebo hypermarket Tesco, který zde zůstává v dlouhodobém pronájmu. Ve foodcourtu nechybí KFC nebo McDonald’s. Zákazníkům je k dispozici rozsáhlé parkoviště s 1 110 parkovacích stání.
Zdroj: Crest Communications a.s.
Praha, 26. února 2020