Na tiskové konferenci představila rodinná firma Spak nové produkty i hospodářské výsledky

V prostorách Občanské plovárny v Praze proběhla na konci dubna oficiální prezentace inovací pro rok 2024 rodinné firmy Spak. Za přítomnosti Hanse Petera Spaka, majitele společnosti, a Alexandera Müllera, generálního ředitele společnosti, byla představena nová řada šesti omáček.

Programem přítomné novináře a obchodní partnery provázela herečka a moderátorka Kristina Kloubková. Kromě zástupců médií pozvání přijali také hosté z Rakouského velvyslanectví v Praze, Ministerstva průmyslu a obchodu ČR a Hospodářské komory ČR.

Hans Peter Spak, majitel firmy Spak s účastníky konference sdílel své dojmy z období počátku podnikání: „První tuzemskou pobočku jsme otevřeli v devadesátých letech. Od té doby uplynulo přes 30 let a já se stále těším z toho, jakou popularitu si tu naše produkty získaly. Novou řadou omáček vyráběnou v Sušici jdeme opět naproti chuti českého zákazníka.” Součástí programu byla i komentovaná kuchařská show v podání profesionálního kuchaře Honzy Řepy. Při přípravě receptů použil nově představené produkty a výsledné pokrmy mohli účastníci konference na místě degustovat.

Závod v Sušici, který otevřel v roce 1991, dnes dodává několik set druhů produktů do více než 20 evropských zemí. Roční produkce činí 20 000 tun. Společnost Spak klade důraz na inovaci, precizní výrobu a kvalitu surovin a produktů. Novou řadu omáček tak doplnil i plastový obal stojící na víčku, který splňuje kritéria zákazníků a udržitelnosti. Mezi poslední inovace pak patří BIO výrobky v několika kategoriích, jako jsou Vegan ochucené majonézy nebo Protein dressingy.

Obchodní ředitel společnosti Spak, Michal Neškera, se v rámci programu vyjádřil mimo jiné také k hospodářským výsledkům společnosti: „V posledních letech si společnost drží stabilní nárůst tržeb, i když v období covidu se jednalo o růst pouze v jednotkách procent. Poslední dva roky ale společnost dosáhla každoročně dvojciferných čísel. Historicky nejsilnějším byl rok 2023, během kterého se podařilo zvýšit obrat o více než 15 %. Loňský rok se tak podařilo ukončit s obratem přes 700 milionů korun.”

Co se týče surovin, tak rajčatový protlak pochází primárně z Itálie nebo Španělska, kde rajčata zrají na přímém slunci. Jogurt a olej mají zase původ zejména v Česku. I díky výběru kvalitních surovin se Spak dlouhodobě těší jednomu z nejvyšších hodnocení v rámci spotřebitelských testů. Letos v lednu tak například populární Spak Master ketchup vyhrál první místo v testu Vím, co jím a piju.

 

www.spak.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.