Rodinná firma Spak představila letos v dubnu novou řadu šesti omáček. Většina receptur byla vyvinuta nově a speciálně pro český a slovenský trh. Vývoji předcházel marketingový průzkum preferencí zákazníků, analýza aktuální nabídky na trhu a řada detailních senzorických testů. Pro co nejvyšší komfort a praktičnost Spak zvolil plast jako obalový materiál, který je nejodolnější a vhodný pro domácí, ale i venkovní rodinné stolování.
Protože je nová řada omáček v praktických plastových obalech, je aplikace při dochucování snazší než doposud. Zákazníci i prodejci se navíc nemusí obávat poškození při přepravě a snadnější je také jejich skladování.
Obaly byly vyvinuty i s ohledem snadnější manipulace nejen pro vaření doma nebo při venkovním barbecue, ale aby s nimi snáze operovaly také děti. „Kvůli jeho praktičnosti i udržitelnosti jsme zvolili jako materiál PET. Oproti jiným obalům je tak celé balení 100% recyklovatelné a navíc je jeho plnění méně energeticky náročné, ať už při plnění nebo přepravě,“ říká Michal Neškera, obchodní ředitel společnosti Spak.
Barbecue omáčka, která se dočkala nového balení, si uchovala svou tradiční americkou recepturu. Stala se také vítězem spotřebitelského testu barbecue omáček Vím, co jím a piju. Letos v lednu v tomtéž testu uspěl v kategorii kečupů populární Spak Master ketchup. Na třetím místě se pak umístil Spak Gourmet ketchup sladký.
Z dalších příchutí se nové a vylepšené receptury dočkaly burger a hot dog belgická omáčka. Úplnými novinkami jsou pak příchutě česneková, mango a sweet chilli. Vylepšených receptur se dočkaly ale i populární dressingy, konkrétně se jedná o středomořskou variantu a také příchuť tisíc ostrovů. Produkty Spak vynikají nejenom chutí, ale i prvotřídními surovinami, které jsou vybírány s patřičnou péčí a pouze z ověřených vysoce kvalitních zdrojů.
„Při výběru omáček je třeba věnovat pozornost složení a kvalitě použitých ingrediencí. Součástí několika našich produktů jsou například rajčata z Itálie zrající na přímém slunci. U jogurtových dressingů je klíčovou surovinou prémiový bílý jogurt od našich dodavatelů v České republice. Kvalitním surovinám dáváme přednost proto, abychom dosáhli maximálního chuťového zážitku,“ dodává ke složení Michal Neškera, obchodní ředitel společnosti Spak.
Závod v Sušici, který otevřel v roce 1991, dnes dodává několik set druhů produktů do více než 20 evropských zemí. Společnost Spak klade důraz na inovaci, precizní výrobu a kvalitu surovin a produktů. Mezi poslední inovace pak patří BIO výrobky v několika kategoriích, jako jsou Vegan ochucené majonézy nebo Protein dressingy.
Napsat komentář