Displej vždy výrazně podpoří prodej

POP či POS nástroje patří k prodeji i prezentaci prakticky jakéhokoli sortimentu. Z obalové produkce patří k dražším výrobkům, nicméně cena je prakticky vždy vyvážena významnými benefity z hlediska zvýraznění prodeje.

Oblast retailu využívá jak permanentní, tak především dočasné typy displejů a jejich umístění. Od toho je pochopitelně odvislá jak jejich konstrukce, tisk, celkové designové ztvárnění, tak i cena. Zatímco permanentní typy displejů jsou většinou zhotoveny v kombinaci různých materiálů, včetně efektových benefitů v podobě například světel, holografické projekce či ozvučení, displeje s kratší dobou působnosti jsou obvykle lepenkové.

Vedle standardní produkce, které je ovšem minimálně, je většina efektivních řešení vysoce individualizována tak, aby stojany optimálně prezentovaly výrobky, dokázaly u zákazníků probudit emoce a tím i podpořily impulz k nákupu. Z toho všeho samozřejmě vyplývá i velká míra ovlivnění současnými vlivy, ať již společenskými, tak technologickými.

Chystáte se uvést do maloobchodu nový produkt?

Jak v záplavě podobných produktů zaujmout či se odlišit tak, aby si zákazník nového produktu nejenom všiml, ale aby ho upoutal natolik, že si ho bude chtít koupit? Upřímně řečeno, často se jedná o téměř nadlidský úkol. Ve spojení s dalšími reklamními nástroji je však situace přece jenom o něco málo lehčí. Těch nástrojů může být celá řada a mají dopad s různým efektivním působením. Řada z nich jsou však i cenově velmi náročné a při bedlivém propočtu se nemusí vyplatit.

Stojany patří z hlediska ceny k té příznivější části reklamy, což většina marketingových, obchodních či brandových manažerů velmi dobře ví. Inspirativní displej je nositelem nových a kreativních nápadů, které na správně zvolených prodejních místech nalákají a potěší zákazníky a zároveň předvedou značku produktu v tom nejlepším možném světle. Displej pochopitelně není jen velký podlahový stojan, ale setkáváme se běžně i s menšími stolními/pultovými displeji, výlohovými dekoracemi, paletovými displeji, bannery, stopery, woblery a mnohými dalšími upoutávkovými nosiči, které se vzájemně vhodnou formou mohou i doplňovat.

In store digitalizace přispívá k personalizaci

Jednu ze zásadních rolí hraje v současnosti v našem životě digitalizace a její vlivy nechybí ani v POP/POS produkci. Její využití je v podstatě dvojího typu. Ten první je upoutat za každou cenu zákazníka, například pomocí kampaní, které se rozkrývají prostřednictvím aplikací v mobilních telefonech či v jiném zařízení a mohou zákazníkovi nabídnout nejenom mnohé informace o produktu, ale lze s jeho pomocí i zboží hodnotit podle různých recenzí či hodnotících žebříčků. Většina nakupujících v obchodech hledá nové způsoby interakce a zábavy. Hry, promotion akce či získávání sběratelských edicí patří rovněž k populárním marketingovým nástrojům. Oblíbeným benefitem je i vstup do virtuálního světa či rozšířené reality.

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v Retail News 12.2022…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.