Prezentace firmy skrze současné trendy v obalovém designu. Pokud prodáváme fyzické produkty (v mnoha případech i služby), balení je ta nejdůležitější prezentace značky a produktu ve snaze získání další z konkurenčních výhod ke zvýšení prodejů.
Your packaging not only sells, but it also protects your brand – twice: “physically and intellectually” – Emma Dikyova
Obaly se jednoznačně používají jako důležitý marketingový nástroj. Odlišit se od konkurence nám dává též každá výjimečná příležitost jako jsou kulturní tradice a svátky. V roce 2022 se balení dárků zaměřuje na udržitelnost, funkčnost a osobnost značky.
E-komerce díky událostem minulých let vzrostla o ohromující procenta, což samozřejmě též ovlivnilo přehodnocení umístění značky a jejích hodnot. Balení a obaly jsou pro spotřebitele jedním z nejdůležitějších prvků interakce s naší značkou. To může být pro spotřebitele rozhodujícím faktorem, pro který si vybere nás před konkurencí a hlavní důvod, proč do obalových materiálů a stylů investovat.
Obaly a finance
Zdražování v rámci nejistých budoucích politických událostí se nevyhýbá žádnému odvětví. Společně se zdražováním surovin se samozřejmě zvýšila i cena obalových materiálů. To je také důvod, proč mnoho společností v tomto roce hledá způsoby, jak ušetřit peníze při výběru obalů. To je také důvod, proč jsou populární minimalistická a jednoduchá balení. Ale nejen to, e-commerce často přechází na “měkká” balení, se kterými se lépe manipuluje a jsou skladnější.
Obaly a digitální prostředí
Značky, které jdou s dobou, umožňují svým spotřebitelům co nejrychlejší a nejsnadnější přístup k online prostředí, kde se zákazník dále může seznámit s produktem, dalšími produkty či se zapojit do některých z blogů, soutěží a akcí. Mnoho společností již používá QR kódy na balení jako pozvánku k interakci online. QR kód se může propojit nejenom s webem, ale se sociálními sítěmi a jako chytrá forma brandingu transformuje spotřebitelskou zkušenost, která nekončí zakoupením produktu či služby. QR kód spojený s navrácením produktu – a tedy umožňující spotřebiteli jednoduché navrácení zboží rovněž posiluje důvěru mezi spotřebitelem a značkou.
Napsat komentář