Mana si podmaňuje český retail. Nově také v Kauflandu

Mana je nutričně kompletní potravina ve formě prášků i drinků, kterou vyrábí česká firma Heaven Labs. Původně skromný start-up začal v roce 2014 získávat podíl na trhu přes vlastní internetový obchod.

Od roku 2018 proniká do kamenných obchodních řetězců a dnes má v českém retailu obsazené ty nejdůležitější pozice. Od března 2021 koupíte Manu i v Kauflandu, a to ve všech 134 pobočkách po celém Česku. Odpovídá zakladatel a tvůrce Many – Jakub Krejčík.

Kde všude je dnes Mana zalistovaná?

Mana je aktuálně k dispozici v takřka všech předních značkách řetězců, jako jsou Billa, Albert, Tesco nebo Globus – v Česku i na Slovensku. Daří se jí také na benzínových pumpách nebo v on the go prodejnách Relay. Zastoupení má také v drogeriích Teta, Rossmann a dm-drogerie markt. V posledních měsících rostou také prodeje ve vlacích a autobusech.

Který ze zmíněných kanálů se dosud jeví jako nejúspěšnější?

Daří se nám napříč všemi kanály, což je naprosto skvělé. Tento úspěch připisujeme především skvělému brand awareness, který máme v ČR naměřený nad 70 %. V letošním roce jsme uvedli na trh 4 nové produkty v generaci Mark 6, které slaví obrovský úspěch ve všech našich zákaznických skupinách a prodejních kanálech.

Od začátku března má být Mana už i v síti prodejen Kaufland, který má aktuálně na českém trhu největší, 15procentní podíl. Co pro Manu tento krok znamená?

Kaufland je pro nás klíčovým partnerem. Díky této akvizici bude Mana k dostání na všech 134 pobočkách, což pro nás od března znamená zastoupení produktu ve více než 1 300 odběrných místech napříč celým trhem od hypermarketů, supermarketů přes večerky, benzinky až po on-the-go trafiky. Během tohoto roku bychom rádi s Kauflandem postupně dolistovali další naše produkty včetně práškové verze – ManaPowderu – i našeho rostlinného a nutričně kompletního ManaBurgeru.

Je tedy nyní v rámci retailu místo, kde Mana není k dostání?

Ano je. Lidl.

Jaké jsou další plány?

V sezóně 2021 plánujeme zalistování kompletního portfolia – včetně a především ManaBurgerů – do dalších lokálních řetězců a burgráren. Konkrétní restaurace a prodejny brzy zveřejníme. V tuto chvíli listujeme ty největší retailové řetězce a pevně věříme že na sezónu 2021 budeme ve většině českých poboček. Současně bych chtěl touto formou vyzvat všechny, kteří mají buď výdejové okénko, nebo rozvoz, ať se nám ozvou. Třeba ManaBurger je aktuálně k dostání v pražské burgrárně Belzepub a také v mexicky laděném řetězci Burrito Locco, kde je jako ManaBurger Burrito číslem 1 v menu.

 

Foto: Jakub Krejčík s Janou Thompson, nákupčí obchodního řetězce Globus v roce 2018

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *