Na co se můžete těšit na Retail Summitu 2021?

Pořadatelé Retail Summitu zveřejnili hlavní části programu vrcholového setkáni středoevropského obchodu. Sestavili jsme pro vás pár tipů na řečníky a bloky, které by vám neměly uniknout.

Jak uspět v nové realitě obchodu? Co se všechno se mění a co naopak zůstává? Jak nás krize posunula dál? To jsou hlavní témata, o kterých se bude diskutovat na 27. ročníku Retail Summitu. Tentokrát se netradičně koná až na jaře, přesněji 26. – 28. dubna, a mění také lokaci.

Ke změně termínu a lokace se organizátoři uchýlili kvůli dopadům koronaviru na oblast konferencí. Předpokládají na jaře zlepšení situace, dostupnost vakcín, a navíc sází na modernizované prostory s kvalitní klimatizací i možností využití venkovních prostor. Tradiční setkání tedy příští rok proběhne určitě v novém duchu, ostatně i tématem je nová realita obchodu. Kromě diskuzí a networkingu je už nyní jasné, že program Retail Summit přinese mnoho důležitých vystoupení.

Kaufland v nové realitě

Po osmileté přestávce se do programu výrazněji zapíší zástupci Kauflandu, konkrétně Klára Beňačková (CFO) a Martin Piterák (COO) ve společné prezentaci v programovém bloku „Co z toho, co jsme se v krizi naučili, nás posune dál“. V programu se objeví také CEO Kauflandu Stefan Hoppe.

Košík proti Rohlíku

Porota sestavená z expertů a novinářů vybrala tři finalisty soutěže Mastercard Obchodník roku 2020 ve speciální kategorii „Inovace roku – nová realita obchodu”. Šéf Rohlíku Tomáš Čupr se bude v krátké prezentaci snažit přesvědčit odborné publikum o tom, proč si právě tento e-shop zaslouží zvláštní ocenění. O to samé se pokusí šéf Košíku Tomáš Jeřábek v tandemu se šéfem Kauflandu. Představí velkorysý model spolupráce obchodních konkurentů v oblasti distribuce privátních značek. A konečně E-COOP by si podle poroty ocenění zasloužil za odvahu rozjet e-shop a COOP Boxy na venkově, tedy v místech, kde se digitální obchod hůře prosazuje. Více o tom pohovoří Lukáš Němčík, Head of Marketing and Business Development společnosti COOP Centrum.

Retail Management Workshop

První den Retail Summitu nabízí možnost účastnit se specializovaného workshopu pro všechny, které zajímá efektivnější Retail Management. Stále ještě řešíte odděleně planogramy, správu cenovek, automatické objednávky, category management či komunikaci s prodejnami? Podle Petra Kavánka ze společnosti ExTech lze veškerý Retail Management spojit do funkčního ekosystému a získat tak atraktivní konkurenční výhodu. Na příkladech úspěšných českých a slovenských retailerů uvidíte, jak se jim to daří v rámci jednoho softwarového systému Quant.

Nový model spolupráce bank s obchodníky

Jak využít platební data bank v marketingovém mixu obchodníků? Co všechno platební data prozradí o zákaznících? Jak je možné využít analýzu struktury útrat vašich zákazníků a komunikovat na ně cíleně, i když je vůbec neznáte? To bude téma příspěvku, který představí Ondřej Knot ze společnosti Dateio a Martin Kobza, Head of Digital, Erste Group. Dozvíte se, jak Erste Group spustila produkt Moneyback, který umožňuje odemknout potenciál platebních dat pro jeho partnery.

Fresh food budoucnosti

Retail Summit kromě hlavního programu nabídne i devět paralelních bloků zaměřených na klíčové oblasti ekosystému nového retailu. Zvláštní pozornost se zaměří na oblast čerstvého zboží v bloku, který garantuje jeden z pořadatelů akce – Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR. Ukazuje se, že klíčová bitva o přízeň zákazníků se nyní svádí v sortimentu čerstvých potravin. Kdo z obchodníků a dodavatelů vykročil tím správným směrem, kdo to umí a proč?

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v Retail News 12.2020…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *