Chlazení Viessmann přichází s novou úspornou technologií

Společnost Viessmann, která je celosvětově známá především jako dodavatel řešení v oblasti tepelné techniky, se prezentovala na letošním veletrhu EuroShop expozicí své mladší divize chladicích systémů. V této souvislosti jsem o rozhovor požádala Ing. Miloše Šetku, který je odpovědný za prodej společnosti Viessmann chladicí systémy s.r.o. v České republice.

Odbornou veřejnost a naše čtenáře zajímá, jaké jsou ambice společnosti Viessmann v oblasti chladicí techniky a jakou formou hodlá oslovit český trh?

Z pohledu českého trhu a divize chladicích systémů jsme velmi mladou společností, založenou teprve v letošním roce. Společnost Viessmann chladicí systémy s.r.o., byla založena v rámci plánovaného rozvoje Viessmann aktivit směrem na východ. Celkovou strategii rozvoje má ve své kompetenci Ing. Karel Fořt, ředitel Central Eastern Europe & Export. Pokud se mám diplomaticky vyjádřit k ambicím vstupu na český trh v dnešní, složité době koronavirové pandemie, jsou i tak ambice srovnatelné s významem značky Viessmann jako technologického lídra.

S ohledem na skutečnost, že divize Viessmann chladicí systémy působí především na západoevropském trhu, již řadu let, disponuje takřka kompletním výrobkovým portfoliem a technologickými řešeními nejen pro oblast tzv. food retailu, ale i například pro segment HoReCa. Všechny výrobky se vyznačují vysokou kvalitou zpracování, výbornou visibilitou prezentovaného zboží a množstvím inovačních prvků v rámci úspory energie a komplexnosti technologických řešení.

Segment HoReCa je široký pojem. Můžete být konkrétnější, o jaké výrobky se jedná?

Mám na mysli především chladicí/mrazicí boxy pro potravinářský průmysl, hotely, restaurace, výrobny potravin apod. Viessmann má již řadu let velmi úspěšný výrobní závod v bavorském Hofu, nedaleko českých hranic. Jedná se o precizní výrobek s vychytaným posledním detailem. Komplexní stavebnicový systém, žádný silikonový spoj, špičkové povrchové úpravy, včetně unikátních antibakteriálních povrchů, rychlá a jednoduchá montáž. Výrobky se těší velké popularitě především na německém, ale i západoevropském trhu. Sám jsem byl tímto produktem příjemně překvapený. Myslím, že poměr cena/kvalita je i pro český trh více než konkurenceschopný. Nerad bych se nyní na téma boxů široce rozpovídal. Možná někdy příště v rubrice věnované této problematice.

Sama jsem měla možnost si expozici Viessmann prohlédnout. Nepřehlédnutelnou součástí, která poutala návštěvnickou pozornost, byly esteticky zdařilé exponáty chladicího / mrazicího nábytku, plně prosklené, určené pravděpodobně pro oblast food retailu. Dá se předpokládat, že uvidíme v budoucnu takováto zařízení i na českém trhu?

Nová řada chladicího/mrazicího nábytku pro oblast převážně food retailu vykazuje celou řadu inovativních prvků jak technologických, tak i vizuálních. Tato řada nábytku je již plně disponibilní. Byla vyvinuta dle jasných požadavků zákazníka s důrazem na již zmíněnou maximální visibilitu zboží. Tato část Viessmann expozice poutala letos v Düsseldorfu opravdu velkou pozornost návštěvníků. Jsem přesvědčen, že stejně jako byla velmi pozitivně v branži food retailu přijata v západní části Evropy, osloví svým designem, praktičností a robustním zpracováním také zákazníky na českém trhu.

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v Retail News 05.2020…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *