Komerční článek

Alza a Philips budují budoucnost obchodu

Alza je největší internetový obchodník, uznávaný lídr a inovátor v oblasti internetového prodeje v Česku a na Slovensku. Aktivity se od roku 2014 rozšířily i do dalších zemí EU. Obchodní strategie je založena na jednoduchých, ale velmi účinných principech: nabízet široké portfolio produktů a nadstandardních služeb, mít vždy zboží skladem, vytvářet win–win business.

Zaměřuje se na výkon a dosahování vysokých cílů, zároveň ctí principy odpovědného podnikání vůči zákazníkům, obchodním partnerům, zaměstnancům, společnosti a životnímu prostředí. V současnosti Alza působí na lokálních trzích více než 20 let a pomáhá definovat pojem e–commerce ve střední Evropě. Stabilně rozšiřuje síť vlastních poboček ve všech regionech ČR, SR a nově i v dalších dvou zemích Evropy – Maďarsku a Rakousku. Výkladní skříní firmy jsou moderní centrální showroomy v Praze, Bratislavě a Budapešti. Celá síť ale čítá více než 50 prodejen.

Základem úspěchu Alza je silná orientace na zákazníky, které oslovuje pomocí velmi výrazné a nepřehlédnutelné marketingové komunikace. A zde právě vstupuje na scénu spolupráce se společností Philips Professional Display Solutions. Alza si pro rozvoj svých digitálních obchodních aktivit v prodejnách a na výdejních místech vybrala právě produkty Philips a řešení centrální vzdálené správy obsahu Artemis One.

Díky Artemis One může správce sytému řešit jak technickou část – tedy nastavování jasu, kontrastu, barev, hlasitosti a plánování provozu obrazovek, tak i provoz a organizaci zobrazovaného obsahu. Díky tomu má odpovědný pracovník možnost téměř okamžitě měnit obsah, například podle momentálně akčních produktů, nebo může plánovat zobrazování obsahu dopředu. Artemis One umožňuje skutečně snadné řízení celé sítě zobrazovačů z jedné ovládací konzole, se všemi potřebnými daty dostupnými na pár kliků.

Unikátnost řídicího systému spočívá v tom, že obsahuje i fotografie z místa umístnění. Takže, správce systému přesně ví, o kterou plochu se jedná a například také to na jaké teplotě daná plocha operuje. Díky jednoduchému grafickému zobrazení vidí okamžitě, která plocha funguje správně (zelená) a kde je naopak nějaký problém (červená). Navíc má možnost definovat konfigurační soubory, které obsahují jednoduché možnosti nastavování celých skupin obrazovek, kdy požadované parametry nastaví pouze na jedné z nich a systém toto nastavení pošle do všech obrazovek v síti, nebo pouze vybraným obrazovkám. Zkrátka, podle potřeby.

Artemis One byl upravován a vyvíjen skutečně ve spolupráci s uživateli a na základě jejich zpětné vazby. Tak například, systém obsahuje kompletní logy teploty každé obrazovky zvlášť, nebo přehled o rozdílu času obrazovky oproti serveru. A to je jen několik funkcí implementovaných díky uživatelům. Samozřejmě se jedná o otevřený systém a je možné do něj doplňovat i další funkcionality, dle potřeb a požadavků zákazníků.

Právě unikátnost řídicího softwaru Artemis One, v kombinaci se širokým portfoliem produktů Philips (počítačové monitory, profesionální digital signage panely, videostěny atd.), přesvědčila Alzu, využít ho pro svůj plán budování budoucnosti obchodu. Díky tomuto společnému projektu získala:

  • Jednoduché centrální ovládání celé sítě zobrazovacích jednotek.
  • Široké možnosti řízení zobrazovaného obsahu.
  • Časem prověřenou spolehlivost produktů a celého řešení Philips.
  • Skutečně obrovský rozsah kombinovatelných produktů.
  • Prvotřídní servis a technickou podporu v lokálním jazyce.

V praxi je celá síť využívána zejména pro lepší komunikaci s velkým množstvím zákazníků najednou, ať už na výdejních místech nebo na prodejnách. Pro propagaci produktů a služeb Alzy, partnerských aktivit, soutěží a marketingových akcí nebo i na nábor nových zaměstnanců.

Největší část instalací monitorů a zobrazovačů Philips proběhla koncem loňského roku a letos projekt pokračuje a postupně se rozšiřuje tak, jak Alza.cz otvírá nové pobočky v celé střední Evropě.

„I lídr internetového obchodu jako je Alza se neustále musí snažit o modernizaci a inovaci svých aktivit. Proto jsme se rozhodli využívat pro své instore marketingové aktivity Philips produkty s implementovaným softwarovým řešením ArtemisOne PRO. Můžeme tak jednoduše a efektivně spravovat veškeré plochy, měnit jejich spoty a nastavení. Ze zkušeností již víme, že se jedná o velmi spolehlivé produkty, které nám mohou být upravovány přesně podle našich specifických požadavků,“ řekla Lada Lněničková, ze společnosti Alza.cz.

Profesionální displeje a B2B řešení mají ve společnosti Philips Professional Display Solutions na starosti Jana Robešová, Leoš Lemberk a Milan Krejzlík.

„Dělá nám nesmírnou radost pracovat s největším hráčem v e-commerce na společném projektu budování budoucnosti obchodu. Zároveň se jedná o potvrzení naší pozice partnera, který je připraven jak technicky, tak materiálně i lidsky, řešit projekty v celoevropském měřítku. Při návrhu celého řešení zobrazování se vždy řídíme především požadavky a potřebami našich zákazníků. Celý systém je pro každého zákazníka přizpůsoben na míru jeho potřebám,“ uvedl Milan Krejzlík, CEE Sales Manager, Philips Professional Display Solutions.

www.artemisone.eu

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.