Komerční článek

Hlavní téma Retail Summitu 2020 zveřejněno!

Retail Summit 2020 se uskuteční 3. – 5. 2. 2020, již nyní však zveřejnil svoje hlavní téma: „New Retail Ecosystem“. Jeho aktuálnost dává tušit, že půjde opět o vysoce reprezentativní setkání nejvýznamnějších hráčů českého a středoevropského trhu.

26. ročník této největší odborné a společenské události našeho obchodního trhu je věnován tématu „nového retailu“ a jeho dynamicky se rozvíjejícímu ekosystému vztahů a bodů dotyku mezi jednotlivými hráči. Program Summitu je připravován tak, aby reflektoval současné zásadní změny maloobchodního trhu.

Významnou hnací silou těchto změn jsou nové technologie, nástup nových „nekamenných“ distribučních i komunikačních kanálů a digitální transformace. Relativně jednoduchý a přehledný trh nedávné minulosti se nám před očima mění na strukturu s mnoha kanály toku zboží, s doposud nevídanými body dotyku mezi maloobchodníky, dodavateli a spotřebiteli, a s novými výzvami, jak to všechno celé řídit či alespoň usměrňovat.

Trh se začíná podobat džungli, či lépe řečeno složitému ekosystému spotřebitelů, firem, platforem a institucí. Přináší riziko, že se v něm někteří, na změnu nepřipravení, hráči přestanou orientovat, ale také množství šancí pro ty, kdo se nebojí hledat v dynamicky se proměňujícím ekosystému nové příležitosti a formy spolupráce výhodné pro všechny zúčastněné.

V programu Retail Summitu 2020 budou zastoupeny všechny typy hráčů, kteří se podílejí na vytváření budoucnosti českého i středoevropského trhu. Půjde nejen o kamenné a internetové obchodníky, ale i o různé typy jejich dodavatelů zboží, služeb i technologických řešení. Zvýšená pozornost bude věnována spotřebitelům, kteří při vzniku nového retailu hrají významnou roli, mimo jiné proto, že začínají vyžadovat udržitelná řešení, lepší zákaznický zážitek a nově i důslednou ochranu svých osobních dat.

Program se v současné době rodí – pokud máte zájem na Retail Summitu 2020 prezentovat své zkušenosti nebo předvést nabídku zboží, služeb a technologických řešení, nyní je ta správná chvíle kontaktovat organizátory.

Základní fakta o Retail Summitu 2020

Tuto významnou událost připravují Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, Vysoká škola ekonomická v Praze a společnost Blue Events. Informace z příprav jsou publikovány na webu Retail Summitu. Vstupenky na toto vrcholové setkání bude možné zakoupit se slevou pro včas registrované.

Online prodej bude zahájen 10. 9. 2019 v 7:00.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *