Retail Summit 2019 se uskuteční 4. – 6. 2. 2019, již nyní však zveřejnil svůj detailní program. Jeho rozsah i kvalita dávají tušit, že půjde opět o vysoce reprezentativní setkání nejvýznamnějších hráčů českého a slovenského trhu.
Jubilejní 25. ročník této největší odborné a společenské události našeho obchodního trhu je věnován tématu zákaznického zážitku. Do diskuse o tom, jak se posunout od negativních či neutrálních zkušeností ke skutečně pozitivnímu zážitku, se zapojí téměř 120 špičkových osobností. Výčet jimi zastupovaných firem sahá doslova od A do Z, od Alzy po Zebru.
V programu Retail Summitu 2019 jsou zastoupeny všechny typy hráčů, kteří se podílí na vytváření budoucnosti českého i středoevropského trhu, a to konkrétně:
- 16 osobností, reprezentujících mezinárodní řetězce s rychloobrátkovým sortimentem,
- 17 významných prodejců non-foodu,
- 14 zástupců velkých i menších e-shopů,
- 13 klíčových postav nezávislého českého a slovenského obchodu,
- 12 značkových výrobců různých kategorií potravin a spotřebního zboží,
- 18 dodavatelů inovativních řešení a služeb pro maloobchodní trh,
- 20 expertů, politiků a novinářů,
- …a v neposlední řadě spotřebitelé, reprezentovaní 9 výzkumníky trhu a odborníky na marketingovou komunikaci.
Důraz na tradiční i velmi inovativní témata
Retail Summit 2019 se bude věnovat řadě dílčích témat, relevantních pro vrcholový a střední management obchodních firem a jejich dodavatelů zboží a služeb. V hlavním plenárním programu i v 13 paralelních odborných sekcích bude jako již tradičně věnována velká pozornost spolupráci mezi výrobou a obchodem, rozvoji lidského kapitálu, optimalizaci logistiky, komunikaci a prodeji v mnohokanálovém prostředí či implementaci nových technologií. Velmi systematicky bude diskutováno zejména téma digitální transformace, která již i u nás nabírá velmi konkrétní obrysy a přináší řadu pozitivních výsledků.
Retail Summit 2019 navíc otevře řadu nových témat, která se stanou klíčovými teprve v blízké budoucnosti. Jde například o problematiku nové mega-kategorie „Smart Home“, o nový pohled na růst kategorií na základě dodání zážitku spotřebitelům či na novou generaci maloobchodních značek. Velkou radost mají organizátoři i z toho, že se podařilo sestavit vysoce reprezentativní programový blok věnovaný tématu udržitelnosti.
Základní fakta o Retail Summitu 2019
Tuto významnou událost připravují Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, Vysoká škola ekonomická v Praze a společnost Blue Events. Podpořilo ji řada partnerů, největší podporu poskytly společnosti TCC, Plzeňský Prazdroj, Mastercard a SAP/Mibcon, významnými partnery jsou i COOP, Deloitte, Diebold Nixdorf, GfK, GS1, Kofola, Logio a Yieldigo, Nielsen, P3 Parks, Plzeňský Prazdroj, Rondo, Seznam, The Boston Consulting Group, Toyota a U & Sluno. Retail News je mediálním partnerem.
Podrobný program a online registrace jsou na webu výročního Retail Summitu. Vstupenky na toto vrcholové setkání lze do konce roku zakoupit se slevou pro včas registrované, zvýhodněné ceny lze získat i při využití společné registrace pro firemní týmy.
Napsat komentář