Prague The Style Outlets nabídne obchodní mix zahrnující přibližně 80 % mezinárodních a 20 % českých značek.
Společnost Neinver, přední provozovatel outletových center v Evropě, dokončuje nový outlet nedaleko pražského letiště, Prague The Style Outlets. Barbary Somogyiové, leasingové ředitelky pro Evropu ve společnosti Neinver, jsme se ptali, čím chce být centrum unikátní a na jakou cílovou skupinu se zaměřuje.
Nový outlet nedaleko pražského letiště, Prague Th e Style Outlets, otevře své dveře zákazníkům koncem dubna 2018. Na jakou cílovou skupinu se zaměřuje?
Prague Th e Style Outlets se nachází pět minut od mezinárodního letiště Václava Havla Praha a 25 minut od centra města. To je i jeden z faktorů, které činí tento projekt unikátním. Turisté a cizinci budou také hlavní klientelou, neboť náš plán doplní samotné letiště, a to především díky snadnému přístupu pro turisty cestující do a z Prahy. Turistický potenciál centra bude samozřejmě spojen s rozsáhlou spádovou oblastí města čítající 4,6 milionu obyvatel. Těší nás také fakt, že se obyvatelé Prahy nemohou dočkat kvalitního outletového centra.
Jaké značky zákazníkům nabídnete?
Naše leasingová strategie v celé Evropě zahrnuje širokou škálu špičkových mezinárodních i místních značek, od velkých sportovních brandů až po módní ikony a luxusní firmy. Prague Th e Style Outlets nabídne kompletní obchodní mix zahrnující přibližně 80 % mezinárodních a 20 % českých značek.
Co by mělo být pro zákazníky největším lákadlem?
V Neinveru se snažíme jít nad rámec známého receptu „značky plus slevy“ a vytváříme nezapomenutelná místa, na která se zákazníci rádi vracejí. Náš projekt v Praze bude příkladem závazku, který představuje kombinaci výběrových značek, různých možností občerstvení, špičkových zařízení a služeb, a to vše v krásném moderním prostředí s nádechem „starého města“. Nabídneme českým i zahraničním návštěvníkům příjemné nákupní místo, kde stráví čas, a stane se skutečnou výhodou pro pražský retailový trh.
Jak pokračuje pronajímání obchodních ploch? Mají obchodníci o tuto lokalitu zájem?
Zájem ze strany značek je vysoký, a to především díky kombinaci skvělé lokality a silné firmy Neinver, která je ve svém oboru zárukou kvality. Mezinárodní značky láká především síla trhu v České republice, rostoucí zájem o módu i kvalitní značky a velmi silný turistický potenciál.
Jak se bude pohybovat velikost prodejních jednotek, kdo bude tzv. kotevní nájemce?
První fáze nabídne 118 jednotek v celkové výši téměř 20 000 m² pronajímatelné plochy, s jednotkami různých velikostí, které se přizpůsobí potřebám každého prodejce. Z důvodu ochrany důvěrných informací však zatím nemůžeme odhalit značky, které dosud podepsaly smlouvy o pronájmu.
Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v prosincovém Retail News…
Napsat komentář