Společnost Globema uspořádá 29. září 2015 další akci z cyklu Snídaně s Google Mapami. Tentokrát se zaměří na maloobchodní společnosti a agentury věnující se výzkumu trhu a veřejného mínění.
Po první snídani, na které se sešli zástupci finančního sektoru, a snídani pro realitní makléře, která se konala v květnu tohoto roku, se Globema rozhodla uspořádat akci také pro zástupce maloobchodních společností a agentur věnujících se výzkumu trhu a veřejného mínění.
Třetí snídaně se uskuteční 29. září 2015 v podniku Café Colore. Začátek snídaně bude věnován rychlému všeobecnému představení platformy Google GEO, účastníci se dozvědí o všech novinkách ze světa Google Map. Po krátkém úvodu se téma snídaně zaměří na specifické příklady využití Google Map v profesním životě.
Účastníci snídaně se dozvědí, co Google Mapy mohou nabídnout kromě samotné mapy. Bude se mluvit o takzvaných webových službách nebo o knihovně Places, která v sobě uchovává informace o všech místech na Google Mapách. Jelikož se Google Mapy v poslední době snaží být stále detailnější, nabízejí nyní službu Business View, což jsou panoramatické fotografie vnitřků budov, a službu Google Floor Plan, pod kterou se skrývají vnitřní plány budov umístěné na Google Mapách.
Dále budou představeny případové studie společností, které se rozhodly využívat služeb Google Map. Dozvíte se, jak z Google Map těží jedna z největších realitních kanceláří ve Spojených Státech – Trulia, která na svých mapách zobrazuje velké množství statistických dat nebo například jak Google Mapy využívá portugalský obchodní řetězec Jerónimo Martins při expanzi na další trhy.
Budou představeny nejen způsoby, jak pomocí Google Map zaujmout uživatele a zatraktivnit webové stránky, ale i možnosti jak mapy využít k analýzám trhu a identifikaci lokalit.
Velká část první snídaně bude zaměřena na ukázku aplikace GeoMarketing. GeoMarketing je aplikace vyvinutá společností Globema, která převádí statistická data do geografické podoby. Aplikace GeoMarketing umí zobrazit zóny, které jsou službami společnosti pokryté a identifikovat potenciální místa pro výstavbu nových poboček nebo místa, která neprosperují.
Může pomoci při plánování logistiky nebo při vyhledávání vhodných dodavatelů. Poskytuje informace o konkurenci a spoustu dalších užitečných informací. Aplikace je schopná pracovat téměř se všemi daty, která zahrnují informace o poloze a přehledně prezentovat výsledky na Google Mapách.
Společnost Globema již několik let vystupuje s myšlenkou, že prezentace dat v geografické podobě je mnohem efektivnější, než prezentace dat formou textu (tabulek). Tento přístup k prezentaci informací je patrný i v aplikaci GeoMarketing.
Na závěr snídaně bude vyhrazen čas pro diskuzi, během které budou zástupci společnosti Globema odpovídat na všechny otázky týkající se Google Map a možnostem jejich využití v odvětví maloobchodu a výzkumu trhu.
Globema je autorizovaný partner Google GEO v České republice a v celé střední a východní Evropě. Její spolupráce se společností Google byla zahájena roku 2012 a od té doby aktivně vyvíjí inovativní řešení založená na produktech Google GEO, zejména na Google Mapách.
Začátkem roku se Globema, jako první prodejce ve střední a východní Evropě, stala Google Premier Partnerem a zařadila se mezi elitní partnery společnosti Google. Toto „vylepšení statusu“ je nejlepším svědectvím o kvalitách společnosti Globema v oblasti Google GEO a předcházelo mu mnoho úspěšných implementací řešení založených na této technologii.
Na akci se můžete přihlásit ZDE.
Napsat komentář