Ceny za nejvydařenější koncepty prodejen
Institut EHI spolu s Messe Düsseldorf již poosmé propůjčil ceny EuroShop Retail Design nejlepším prodejnám s nejvydařenějšími koncepty. Letošní vítězové pocházejí z USA, Polska a Itálie: svými koncepty přesvědčily porotu společnosti Hershey´s Chocolate World, Jabłka Adama a Replay The Stage. Aby se z vybraných společností dostaly mezi vítěze, bylo třeba, aby i letos dokázaly oslovit zákazníky zdařilým mixem architektury obchodu, barev, materiálů, osvětlení a souhrnu vizuálních opatření výrobce zboží ke zvýšení prodeje a předvést jasné poselství sortimentem.
Vítězstvím Jabłka Adama se mezi oceněnými poprvé figurovala obchodní společnost z Polska.
Ceny byly slavnostně předány 13. května v rámci veletrhu C-Star, což je dceřiná akce EuroShopu, která oslavila svou premiéru v Šanghaji.
Hershey’s Chocolate World, Las Vegas / USA
Hershey, americký výrobce cukrovinek, otevřel v září 2014 v Las Vegas svůj vlajkový obchod. Je součástí hotelu New York a v průčelí se chlubí svými výrobky v nadměrné velikosti. V obchodě zákazníka očekává svět barev, zejména v bílo-stříbrné kombinaci, terazzo s vysokým leskem, tapety, grafiky a nalakované stěny.
Vedle budovy hotelu New York z čokolády ožívají značky pomocí interaktivních prvků. „Voňavé zdi“ a stánky s cukrovinkami různých značek společnosti Hershey zákazníkům nabízejí favorizované výrobky v nejrůznějších podobách.
Zákazníci přitom mohou hrát hlavní roli ve speciálně vytvořené televizní reklamě na výrobky Reese´s a prezentovat ji prostřednictvím sociálních médií.
U „Baru s balenými čokoládami firmy Hershey” mohou návštěvníci pózovat na fotografii, kterou si posléze ozdobí balení výrobku; posléze se předvádí na vnější digitální stěně obchodu v Las Vegas. Design obchodu vytvořila skupina JGA.
Více o konceptu prodejny na http://hersheyschocolateworldlasvegas.com/.
Napsat komentář