Značka Orbit odstartovala svou největší letošní kampaň

Kampaň „Ještě lepší chuť“ značky Orbit má za úkol podpořit komunikaci vylepšené receptury vybraných příchutí žvýkaček. Orbit přichází se čtyřmi samplingy, které spotřebitelům představí „Ještě lepší chuť“ napříč Českou i Slovenskou republikou.

Orbit KoloSoučástí kampaně je speciální Orbit Kolo a také „Orbit Lounge“ – odpočinková zóna pro návštěvníky obchodních center. Kampaň byla oficiálně odstartována unikátní out of home reklamou na pražské tramvajové zastávce I. P. Pavlova. Koncept je podpořen také instore aktivitami, PR a digitální komunikací. Kampaň pro značku Orbit zajišťuje agentura AMI Communications ve spolupráci s MediaComem.

„Cílem této kampaně je nechat vyzkoušet ‘ještě lepší chuť‚ co největší počet spotřebitelů. Pro značku Orbit je důležité své výrobky neustále vyvíjet, zdokonalovat a nastavovat vyšší standard právě proto, aby byly ještě lepší. Z toho důvodu nyní nabízíme zákazníkům ještě lepší a delší chuťový zážitek, stejně jako intenzivnější pocit čistých zubů a doufáme, že tuto změnu uvítají,“ vysvětluje Jana Přerostová, brand manažerka značky Orbit.

Celá kampaň startuje již v srpnu unikátním outdoorovým projektem na pražské zastávce I. P. Pavlova. Tramvajová zastávka se promění v netradiční modrý Orbit automat. Vždy v určité minuty vydá několik žvýkaček Orbit Peppermint v balení po dvou dražé s vylepšenou příchutí.

Spotřebitelé mohou vylepšené žvýkačky bez cukru dále vyzkoušet zdarma během září a října v rámci dalších rozsáhlých samplingů po celé České i Slovenské republice. Vedle aktivit přímo v místech prodeje vybraných obchodních řetězců se také přímo v ulicích objeví na míru vyrobené Orbit Kolo.

To po dobu 4 týdnů objede celkem 11 měst v České republice a 12 měst na Slovensku. Na konci září na „tour“ po Česku a následně také Slovensku vyrazí brandovaný koutek „Orbit Lounge“. Nabídne speciálně vytvořenou aplikaci Orbit Smile App, jež dodá každému úsměvu správnou jiskru. Součástí je také na míru vyrobený Orbit Box Populi.

Návštěvníci této budky dostanou možnost vyjádřit se k ještě lepší chuti a zodpovědět připravené otázky. Všechny záznamy včetně sestřihu těch nejlepších budou ke zhlédnutí na webu www.jestelepsichut.cz.

Zde zájemci najdou veškeré informace k jednotlivý zastávkám obou samplingů a zajímavosti ke kampani. Digitální komunikace doplní video obsah včetně několika zábavných spotů s Pizza lady, hvězdou aktuální televizní reklamy na Orbit. Nebude chybět ani komunikace na oficiálním Facebook profilu Orbit Klub. Součástí projektu je garance vrácení peněz, nebude-li spotřebitel s vylepšenou recepturou spokojen.

 

Zdroj: Orbit

Praha, 21. srpna 2015