Značka adidas otevřela v pražské Fashion Areně největší prodejnu ve východní Evropě

Tuzemské nejnavštěvovanější outletové centrum otevřelo ve čtvrtek 29. září v pražských Štěrboholech rozšířenou prodejnu značky adidas. Jde o její dosud největší obchod v ČR, který je svou plochou současně také největším ve východoevropském regionu.

Nově redesignovaná prodejna nabízí širší škálu sportovního oblečení a vybavení. Oslavy otevření budou probíhat až do 2. října a mimo zajímavých tváří se zákazníci mohou těšit na 20% slevu na veškerý sortiment.

V rámci prodejen adidas Factory Outlet spadá ta štěrboholská do konceptu Premium – zákazníci tak zde mohou oproti standartním pobočkám navíc nalézt řadu prémiových kolekcí jako Ivy Park, či Human Race. Tento standard se zároveň vyznačuje nabídkou s vyšším podílem zboží s plnou velikostní řadou. Ve východní Evropě se prémiový koncept adidasu nachází pouze dvakrát, jednou z nich je právě tuzemská pobočka v pražských Štěrboholech.

Mimo rozšíření plochy obchodu o 200 m2 prošel obchod zásadní modernizací a digitalizací.  Značka tak bude ve sportovně laděném interiéru se zákazníky komunikovat i prostřednictvím desítek digitálních panelů a obrazovek, které mu mají pomáhat při orientaci v obchodě. Současně se digitalizace systému promítla i do vnitřního fungování obchodu, který bude nyní daleko efektivnější a automatizovanější.

Zásadní inovací prošly skladové procesy. Zaměstnanci mají díky speciální technologii nově přístup do celoevropského systému dostupnosti zboží přímo na obchodě. Návštěvník tak může získat odpovědi na všechny své dotazy ihned, což zásadním způsobem urychluje a zkvalitňuje zákaznickou péči,“ vyjmenovává pozitiva Lenka Čapková, ředitelka outletového centra Fashion Arena Prague Outlet.

Zákaznickou zkušenost se značka snaží podpořit interiérem ve vlastním designu Stadium Outlet 2.0. Tento koncept odkazuje na nejrůznější sportoviště a stadiony. Proto se často v interiéru opakují typické sportovní prvky a mezi materiály převládají subtilní kovové konstrukce a světlé masivní dřevo. To vše je navíc podpořeno dominantními grafikami, které reflektují několik českých sportovních lokalit a sportovních klubů.

 

Zdroj: Surikata PR

Praha, 2. října 2022