Zalando získalo většinový podíl v Highsnobiety

Zalando a Highsnobiety společně oznámili, že Zalando v Highsnobiety získalo většinový podíl.

Obě společnosti spojí své síly a stanou se lídry v zapojení a inspirování zákazníků. Vzájemně využijí své silné stránky, které se doplňují, a to spojení kulturní relevance a vhledu Highsnobiety, její autority v oblasti módy a zkušenosti s vyprávěním příběhů s módní sítí Zalando, jejím e-commerce know-how a provozními schopnostmi.

Zatímco bude Highsnobiety pokračovat ve své nezávislé činnosti, bude zároveň působit jako strategický a kreativní konzultant, který pomůže Zalandu rozvíjet nové oblasti a formáty zaměřené na inspiraci na této platformě. Jedinečné schopnosti Highsnobiety se budou podílet na ambicích Zalanda začlenit inspirativní zážitky do zákaznické cesty a vytvořit tak vzrušující a poutavé online prostředí pro spotřebitele i značky. Připojení ke skupině Zalando umožní Highsnobiety využít odborné znalosti a zdroje Zalanda k posílení vlastních schopností v oblasti e-commerce.

Blog Highsnobiety založil v Berlíně v roce 2005 David Fischer jako předzvěst propojení streetwearu a luxusní módy. Dnes Highsnobiety sestává z vydavatelské sekce, kreativního poradenství a kurátorské obchodní platformy a patří k nejvlivnějším globálním hlasům v oblasti nového luxusu a kultury obecně. Spojení s Highsnobiety urychlí ambice Zalanda stát se špičkovou destinací pro streetwear, nový luxus a módní inspiraci, zejména pro mladší, módně orientované spotřebitele.

„Společnost Highsnobiety si osvojila umění měnit příběhy v produkty a produkty v příběhy. Jsem nadšený, že můžeme naše schopnosti zapojit do úsilí Zalanda o módní inspiraci a společně přetvořit budoucnost obsahu a obchodu. Stejně tak jsem nadšený, že mohu využít bezkonkurenčních zkušeností Zalanda v oblasti škálování e-commerce platforem a přenést svou celoživotní pracovní vášeň na další úroveň,“ říká David Fischer, zakladatel a CEO Highsnobiety.

„Obě naše společnosti sdílejí vášeň pro budování silných partnerství se značkami a umožňují značkám inspirovat veřejnost svými produkty a příběhy. Partnerství s Highsnobiety nám umožní mnohem rychleji realizovat naši ambici nabízet zákazníkům co nejrelevantnější a nejpoutavější – a také nejpohodlnější – nákupní zážitek. Nemohu se dočkat, až se naše společná vize zhmotní a budeme společně utvářet budoucnost módního obsahu v oblasti obchodu,“ dodává David Schneider, spoluzakladatel a co-CEO Zalanda.

Jako součást dohody si Highsnobiety zachová redakční a kurátorskou autonomii, vydavatelská a agenturní činnost zůstane plně nezávislá. Highsnobiety budou i nadále řídit její dva generální ředitelé, David Fischer a Jürgen Hopfgartner. Zakladatel David Fischer si ponechá menšinový podíl.

Všechny strany se dohodly, že nebudou zveřejňovat finanční podrobnosti. Společnosti Highsnobiety při této transakci radily společnosti Liontree, V14 – Vogel, Heerma & Waitz a Taxess. Společnosti Zalando poskytovaly poradenství společnosti White&Case, PwC a McKinsey.

 

Zdroj: Rubikon PR

Praha, 18. června 2022