V průběžném hlasování veřejnosti ocenění Mastercard Obchodník roku vede Lidl

V průběžném hlasování patnáctého ročníku ocenění Mastercard Obchodník roku 2017 v kategorii MONETA Money Bank Cena veřejnosti zatím vede potravinářský řetězec Lidl. Hlasování probíhá až do 7. ledna na internetových stránkách www.obchodnik-roku.cz a prostřednictvím SMS zpráv.

Zákazníci mohou udělit jeden hlas v každé z devíti kategorií. Vítězem se stane obchodník, který získá v rámci hlasování na internetu a prostřednictvím SMS zpráv největší počet hlasů. „Pouze v kategorii Cena veřejnosti mohou výsledek hlasování ovlivnit sami obchodníci motivací svých zákazníků. Největší počet hlasů zatím získal Lidl, a to 42 010. Po celou dobu hlasování mohou zákazníci i obchodníci na webových stránkách sledovat průběžné výsledky,“ řekl Josef Machala, Mastercard Rewards Program Leader.

Na druhém místě je v průběžném hlasování IKEA s 28 064 hlasy a třetí příčka prozatím patří dm drogerii s 23 402 hlasy. K dnešnímu dni hlasovalo celkem 57 600 lidí. Zákazníci mohou svůj hlas posílat až do 7. ledna 2018.

Vítěz kategorie Cena veřejnosti bude spolu s vítězi oborových kategorií a absolutním vítězem, kteří vzejdou z výsledků nezávislého reprezentativního průzkumu GfK Czech, vyhlášen v rámci slavnostního galavečera konference Retail Summit 6. února 2018.

Následující graf zobrazuje průběh hlasování. Zobrazeny jsou pouze výsledky deseti obchodníků s aktuálně nejvyšším počtem hlasů. Aby se zamezilo manipulaci s hlasy, probíhá aktualizace grafu na webových stránkách každý pracovní den dopoledne.

 

Zdroj: Ogilvy Public Relations

Praha, 5. prosince 2017