Unicorn dodá pokladní systém pro síť knihkupectví Luxor

Největším knihkupectvím ve střední Evropě je Palác knih Luxor na pražském Václavském náměstí. Tento čtenářský ráj ve čtyřech podlažích nabízí více než 85 000 knižních titulů. Od nadcházejícího jara zde budou knihy, stejně jako v dalších 26 knihkupectvích sítě Luxor, prodávat prostřednictvím nejmodernějšího maloobchodního systému LS One.

Dodavatelem komplexního řešení prodeje knih, které bude zahrnovat mj. nákupy přes internet a moderní věrnostní program, bude přední evropský dodavatel informačních systémů a řešení v oblasti informačních a komunikačních technologií, společnost Unicorn. Úkolem Unicornu je zajistit, aby propojení výhod online světa a tradičního prodeje přispělo k rozvoji a růstu Luxoru a přinášelo radost a užitek všem zájemcům o knihy.

Unicorn uvádí maloobchodní POS systém LS One

Po vyhodnocení zadání se Unicorn rozhodl pro nasazení maloobchodního prodejního systému LS One islandské společnosti LS Retail, jejíž komplexní softwarová řešení firma na českém a slovenském trhu dlouhodobě implementuje a má s nimi tu nejlepší zkušenost. Pro LS One rozhodla především specializace na retail, bez dalších (pro potřeby Luxoru) „zbytečných“ funkcí.

Maloobchodní prodej je z hlediska prodejního softwaru systémem, od kterého se očekává mnohem více než jen prostý prodej zboží. A to i v případě, že zboží jsou řádově desítky tisíc položek. Tím hlavním je zákazník a prodejní systém musí být schopen s nimi selektivně, chcete-li individuálně, pracovat. Dá se říci, že pro Luxor vytváříme systém personalizovaného prodeje, což bude v rámci českého retailového trhu zcela unikátní a inovativní řešení. Přitom půjde o systém jednoduchý, intuitivní, s rychlým zaškolením obsluhy a stejně tak rychlým a hladkým odbavením zákazníků. Jsem přesvědčen o tom, že se systém rychle osvědčí a Luxor bude naší významnou referencí v oboru, do kterého dlouhodobě přinášíme světové know-how,“ řekl Jaroslav Voráček, produktový manažer Unicornu.

Systém LS One bude nasazen v 27 prodejnách a na 70 pokladnách v celé České republice. Současně bude zpracovávat i veškeré nákupy přes internet, a to včetně objednávek více než 200 000 aktivních čtenářů, kteří jsou členy Knižního klubu. Objednávku z webu tak bude (v rámci jednoho systému) například možné obsloužit na vybrané prodejně. Systém Luxoru nabídne také rozsáhlou škálu nástrojů pro podporu prodeje, které bude možné personalizovat a škálovat.

Velmi důležitá je z našeho pohledu také podpora marketingových nástrojů. Chceme naše zákazníky mj. oslovovat personalizovanými nabídkami a odměňovat je za věrnost. Připravujeme proto nové typy variabilních věrnostních programů, které budou součástí systému, přesněji jednou z jeho klíčových částí. To je významný přesah oproti prostému prodeji knih, který v našich prodejnách bude, samozřejmě, probíhat i nadále,“ říká Zdeněk Novák, marketingový ředitel společnosti Euromedia Group.

Implementace systému je naplánována tak, aby nové pokladní terminály byly ve všech prodejnách Neoluxor uvedeny do provozu 1. dubna 2019.

 

Zdroj: Unicorn

Praha, 21. listopadu 2018