Tesco představuje zábavnou mobilní hru

Společnost Tesco reaguje na rostoucí popularitu mobilních a tabletových her a představuje českou verzi hry Moje malé Tesco, která se stala jednou z nejúspěšnějších mobilních her v Maďarsku. Hráč se stává manažerem obchodu, který nyní zná jen z pohledu zákazníka, a stará se o veškerý jeho chod.

Hra tak vedle zábavy nabízí možnost nahlédnout do zákulisí velkého obchodního řetězce a ozkoušet si řadu manažerských dovedností. Aplikace je zcela zdarma a díky svému snadnému ovládání a milé grafice si získala již statisíce dětí i dospělých.

Vedení virtuální prodejny Tesco

V mobilní hře Tesca si můžete vyzkoušet roli manažera supermarketu. Svou prodejnu si navrhnete, řídíte a rozvíjíte regál po regálu. Zvolíte-li si správnou obchodní strategii, můžete z malého obchůdku rychle vytvořit úspěšný hypermarket.

Jako vedoucí se staráte o tři části obchodu: prodejnu, sklad a kancelář. Neustále se rozhodujete, jaké zboží kdy objednáte a které výrobky si sami vyprodukujete. Je také na vás, zda zboží umístíte do regálů, obsloužíte zákazníky, nebo nejprve vyřídíte online objednávky. Hlavní však je dobře se rozhodnout, kdy investujete do rozvoje obchodu a v jakých oblastech. Hra tak zábavnou formou rozvíjí manažerské dovednosti a seznamuje hráče s řízením prodejny.

Čím více spokojených zákazníků získáte, tím více budete mít financí, zaměstnanců a možností. Na hráče čeká přes 100 úrovní, s nimiž se postupně rozšiřuje prodejna, její vybavení i sortiment. Hra je založena na menších úkolech, které se dají snadno plnit i během krátkých volných chvil v průběhu dne. Práce úspěšného manažera však nikdy nekončí.

Propojení virtuálního a reálného světa

Hra propojuje virtuální svět s naším skutečným. Jejím cílem je hráčům maximálně přiblížit fungování obchodů Tesco a zahrnuje proto stejné služby, vybavení i sortiment, které lze nalézt v reálné prodejně. Hra je průběžně aktualizována ve spolupráci s Tescem a také na základě zpětné vazby od hráčů.

Všechny prodejny ve hře jsou propojeny, takže hráči mohou být v kontaktu se svými přáteli i dalšími manažery a obchodovat s nimi. Připravuje se také navázání hry na věrnostní program Tesco Clubcard. Hráči pak budou za své úspěchy získávat od Tesca vedle virtuálních i reálné odměny.

 

Zdroj: Onli Digital Marketing 

Praha, 2. února 2016