Tchibo pop-up store zamířil do Frýdku-Místku

Společnost Tchibo otevřela v konceptu pop-up store nový obchod v Nákupním centru Frýda ve Frýdku-Místku. Po úspěšném pilotním prodeji v Teplicích značka opět volí lokalitu, ve které zatím nemá stálé zastoupení v podobě kamenného obchodu, aby se svým zákazníkům představila a více přiblížila. Pop-up store využívá Tchibo na krátkodobý prodej zboží ze starších kolekcí za outletové ceny.

Tchibo novy obchod„Pilotní prodej v Teplicích byl úspěšný, a proto jsme se rozhodli v konceptu pokračovat. Naše očekávání splnil především ve smyslu vyvolání zájmu o značku, podpory spontánního nákupu a v neposlední řadě získání okamžité zpětné vazby zákazníků.

Ta je pro nás v lokalitách, kde působíme převážně přes online velmi důležitá. Ovlivnila i plánování stávajícího, v pořadí druhého, pop-up obchodu například instalací kávovaru pro přípravu kávy s sebou, po které byla v Teplicích velká poptávka,“ objasňuje přínos nového konceptu Tomáš Zahradník, ředitel obchodů společnosti Tchibo Praha.

 

Pop-up store se od běžných obchodů Tchibo odlišuje ve třech hlavních bodech.

  1. Obchod je otevřen pouze po omezenou dobu v trvání několika týdnů.
  2. Obchod nabízí spotřební zboží Tchibo, kávovary Cafissimo, kapsle Cafissimo, balenou kávu, kávu s sebou, ale nedisponuje klasickým kávovým barem s posezením.
  3. Široký výběr spotřebního zboží ze starších kolekcí je v nabídce za outletové ceny se slevami až 60 %.

Pop-up store je celosvětově úspěšný marketingový nástroj, který má za úkol vytvořit rozruch kolem značky a přilákat zájem davu svou krátkodobou životností. Dočasný prodej firmy využívají pro řešení aktuálních potřeb, jako je představení novinek, speciální prodejní akce, rozšíření povědomí o značce nebo přímá komunikace se zákazníkem. Tento koncept vítají i pronajímatelé a provozovatelé obchodních center, protože průběžně se měnící nabídka dočasné prodejní jednotky dokáže vyvolat zvědavost lidí, pozitivně ovlivnit jejich nákupní chování a zvýšit návštěvnost dané lokality.

 

Zdroj: Tchibo

Praha, 8. srpna 2016