Soutěž Český výrobek

Společnost Český výrobek v rámci svého dlouhodobého programu spouští od 4. 4. 2016 do 30. 6. 2016 zákaznickou soutěž na podporu prodeje českých výrobků.

Účelem akce je šíření osvěty týkající se českých výrobků, zvýšení povědomí a prodeje českých výrobků s logem „Český výrobek“, určeným pro potravinářské i nepotravinářské produkty.

Velké množství hodnotných cen věnovali do soutěže partneři a držitelé Certifikátu Český výrobek. Hlavní cenou je zájezd dle vlastního výběru v hodnotě 70 000 Kč.

Pravidla akce: soutěžící nakoupí libovolný produkt označený výše uvedeným logem Český výrobek a vymyslí a zaregistruje svůj slogan obsahující slova „ České výrobky“ na stránkách www.soutezceskyvyrobek.cz. Po ukončení soutěže ohodnotí pětičlenná porota.

czvyrobek-banner_fin

Složení poroty:

• doc. PhDr. Jitka Vysekalová, PH.D, prezidentka České marketingové společnosti
• Ing. Dariusz Jakubowicz, Barvy a Laky Hostivař, předseda představenstva
• Jindřich Stoklasa, Spoltex Kravaře, ředitel společnosti
• Mgr. Lenka DUŠKOVÁ, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci
• Ing. Leo Kolečkář, Český výrobek, ředitel společnosti

Slogany a výhru a další ceny získají soutěžící s nejvyšším počtem bodů. Slogany budou hodnoceny na základě originality a kreativity. Pravidla a podrobnosti o akci najdete na výše uvedených stránkách.
Přejeme všem hodně úspěchů v soutěži!

Za Český výrobek s.r.o.
Ing. Leo Kolečkář, ředitel společnosti
www.czvyrobek.cz

 

Zdroj: Český výrobek s.r.o.

Praha, 11. května 2016