Pro značkové slevy si do Lidlu vtančí Kapitán Demo

„Lidl, to je přesně to místo, kde si já vždycky nakoupím něco k jídlu. Nezáleží na tom, jestli přijedu, přiletím, nebo přijdu.“ Právě těmito slovy začíná nový videoklip Kapitána Dema, který spojil síly s Lidlem a zákazníky láká na oblíbený Týden značkových slev. Ten začíná ve všech prodejnách už v pondělí 18. července.

Známý producent a hudebník Jiří Burian alias Kapitán Demo přilétá k prodejně a parkuje přitom na místě vyhrazeném pro přistávání vrtulníků. Ve videoklipu pak brázdí uličky přímo v prodejně a přemýšlí nad tím, co všechno si koupit. Nakonec se rozhoduje, že vezme všechno. „Lidl je love brand, Demo je love brand – bylo jen otázkou času kdy to my dva dáme dohromady. Je to jednička na trhu a originál, stejně jako já. My dva jsme se nemohli minout,” přibližuje spolupráci Kapitán Demo.

Kampaň zaměřená na Týden značkových slev má za cíl netradičně a s humorem poukázat na to, že přestože je Lidl spojen primárně se svými privátními značkami, nabízí také značkové výrobky za zajímavé ceny. „Chtěli jsme naše zákazníky zaujmout, a kromě skvělých cen jim poskytnout i hudební zážitek. O parkovacích místech pro vrtulníky u našich prodejen ještě budeme jednat,“ dodává s nadsázkou Michal Farník, jednatel společnosti Lidl odpovědný za nákup.

V rámci kampaně vznikl videoklip a TV spot, zákazníci ji budou vídat také na sociálních sítích, v letáku, ale také v tisku, na billboardech či v rádiu.

 

Zdroj: Lidl

Praha, 14. července 2022